12.1 C
Trikala
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Τα ξωτικά στο… τραπέζι του δήμου Τρικκαίων (ΦΩΤΟ από την σύσκεψη)

Η «ταυτότητα» των Τρικάλων σε όλη τη χώρα, ως «πρωτεύουσας των Χριστουγέννων» και τα ειδικότερα θέματα με τους επαγγελματίες περί τον τουρισμό, συζητήθηκαν σήμερα σε ειδική και ευρεία σύσκεψη στο Δημαρχείο Τρικκαίων.
Η γιορτή του «μύλου των ξωτικών», που συγκεντρώνει εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες από όλη την Ελλάδα και η συμβολή των τρικαλινών επιχειρηματιών, ήταν τα δύο βασικά σημεία της συζήτησης. Την οποία συγκάλεσε ο Δήμος Τρικκαίων και η «e-trikala A.Ε.», η διοργανώτρια εταιρία του Δήμου. Μετείχαν, εκπρόσωποι των ΔΣ της Ενωσης Ξενοδόχων πόλης Τρικάλων και ορεινού όγκου, του Συλλόγου Ξενοδόχων – Επαγγελματιών ορεινού όγκου, του Συλλόγου Ξενοδόχων Καλαμπάκας, του Σωματείου Επισιτιστικών επαγγελμάτων και φαστ φουντ, του Συλλόγου Χατζηπετρέικα – Μανάβικα και του Συλλόγου Καφετεριών Ν. Τρικάλων .
Δηλαδή, ολόκληρος ο κλάδος όσων εξ επαγγέλματος ασχολούνται και προσφέρουν υπηρεσίες στους επισκέπτες της πόλης, αλλά και του νομού Τρικάλων, με στόχο τη συνεργασία και τον συντονισμό όλων των εμπλεκομένων. Γι’ αυτό μετείχαν και οι αντιδήμαρχοι Δημοσίων Σχέσεων κ. Κυρίτσης και Καθημερινότητας κ. Κωτούλας.
Ταυτοχρόνως, παρέστησαν και πάρα πολλοί καταστηματάρχες υγειονομικού ενδιαφέροντος από τα «Μανάβικα» και την Ασκληπιού.
Έτσι, ο διευθυντής της e-trikala κ. Οδ. Ράπτης παρουσίασε τις βασικές αλλαγές στη φετινή, τέταρτη κατά σειρά διοργάνωση: τη μεταφορά της κύριας δραστηριότητας στο «νησάκι», την ύπαρξη πλέον άνετου χώρου στάθμευσης, το κεντρικό θέμα (νεράιδες και μάγοι), αλλά και τη διαφημιστική πρόταση.
Η οποία συνίσταται στην απόκτηση χώρου διαφήμισης σε 4 σημεία εντός του μύλου, αλλά και στην ιστοσελίδα των ξωτικών, με τα εκατομμύρια επισκέψεις. Ολόκληρο το πακέτο διαφήμισης από τη Δευτέρα θα αποσταλεί και ηλεκτρονικώς και ταχυδρομικώς στους επαγγελματίες, προκειμένου αυτοί να επιλέξουν, ποιους χώρους και τρόπους διαφήμισης επιθυμούν, σημείωσε ο πρόεδρος της ανώνυμης εταιρίας, κ. Χριστ. Ρόμπος.
Ουσιαστικά, όπως εξήγησε ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, η μεγάλη αυτή διοργάνωση πλέον πρέπει να γίνει κτήμα των τρικαλινών, προκειμένου να επιτύχει. Τα οικονομικά ρίσκα που παίρνει ο Δήμος είναι σημαντικά και οι επαγγελματίες μπορούν να βοηθήσουν ως προς το οικονομικό σκέλος, αλλά και ως προς τον στολισμό των καταστημάτων. Συζητήθηκαν, επίσης, ζητήματα σχετιζόμενα με την εξυπηρέτηση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών από τους καταστηματάρχες και τους ξενοδόχους και τη βελτίωση του προσώπου της πόλης προς αυτούς. Επίσης, τέθηκε θέμα για την εξυπηρέτηση των τουριστικών λεωφορείων και των ΙΧ αυτοκινήτων, για πραγματοποίηση εκδηλώσεων και άλλα, ειδικότερα ζητήματα σε σχέση με τραπεζοκαθίσματα και ανεμοθωράκια.
Ηταν φανερό, πάντως, ότι όλοι οι παριστάμενοι είχαν έναν κοινό σκοπό: όχι απλώς να πετύχει η φετινή διοργάνωση, αλλά και να αυξήσει την προσέλκυση επισκεπτών από όλη τη χώρα, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή εικόνα της πόλης, με δυνατότητα – από του χρόνου – να γίνουν περισσότερα βήματα σε όλον τον νομό.

- Advertisement -

2 3 4


 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ