19.4 C
Trikala
Παρασκευή, 24 Μαΐου, 2024

Όλη η Πολιτική Δραστηριότητα στα Τρίκαλα

Επισκέψεις στις δομές Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης των Τρικάλων πραγματοποίησε κλιμάκιο της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, με επικεφαλής τη βουλευτή Παναγιώτα Δριτσέλη. Οι επισκέψεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο προετοιμασίας της κυβερνητικής πρωτοβουλίας για το αναπτυξιακό συνέδριο της Θεσσαλίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Οκτωβρίου στη Λάρισα. Στην κατεύθυνση αυτή, το κλιμάκιο επισκέφτηκε τη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τρικάλων του ΤΕΙ Θεσσαλίας και συνομίλησε με τους καθηγητές και τα στελέχη διοίκησης των Ιδρυμάτων.

- Advertisement -

Στο περιθώριο των επισκέψεων η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτα Δριτσέλη τόνισε ότι “η διαδικασία του αναπτυξιακού συνεδρίου έχει ως στόχο την συμμετοχή όλων των φορέων της κοινωνίας έντασης γνώσης στη χάραξη των προτεραιοτήτων της δίκαιης ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, είναι εξαιρετικά θετικό το γεγονός της συμμετοχής του Πανεπιστημίου και του Τεχνολογικού Ιδρύματος της πόλης στο συνέδριο. Είμαστε λοιπόν όλοι σε απόλυτο συντονισμό για την δημιουργία δυναμικής παραγωγικής ανασυγκρότησης για την πόλη και την περιοχή μας. Επίσης, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τον προγραμματισμό της νέας ακαδημαϊκής περιόδου και να ενημερωθούμε για τις προτεραιότητες, αλλά και για τα προβλήματα των Ιδρυμάτων. Και το Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ της πόλης μας δουλεύουν πάρα πολύ σοβαρά και παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, δημιουργούν ακαδημαϊκή υπεραξία προς όφελος και των φοιτητών, αλλά και της κοινωνίας στο σύνολό της. Σε αυτή τη διαδικασία η στήριξη και η ενίσχυση των δημοσίων δομών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι επιβεβλημένη”.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΡΕΚΑΣ: Ή θα αποδώσετε ευθύνες για την καταστροφή που συνέβη ή θα αναλάβετε τις ευθύνες σας κ. Κουρουμπλή
Για ανεπάρκεια της κυβέρνησης ως προς την αποτελεσματική διαχείριση ενός ναυτικού ατυχήματος δίπλα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και σε ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Μεσογείου, υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες και στην έδρα του συντονιστικού οργάνου της Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, έκανε λόγο ο Τομεάρχης Ενέργειας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Τρικάλων κ. Κώστας Σκρέκας, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής της επίκαιρης επερώτησης που κατέθεσε η ΝΔ σχετικά με την πετρελαιοκηλίδα στο Σαρωνικό.

Ο κ. Σκρέκας καταλόγισε άστοχους κυβερνητικούς χειρισμούς, καθώς «δεν κατέστη δυνατή η συγκράτηση της διαρροής του πετρελαίου γύρω από το ναυάγιο αλλά, αντίθετα, αυτό διέρρευσε σε μια έκταση πολλών δεκάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων ρυπαίνοντας όχι μόνο τη θάλασσα και το βυθό αλλά και την ακτογραμμή της Ανατολικής Σαλαμίνας και της Νότιας Αττικής.» Πρόσθεσε δε πως «Ακόμα και σήμερα, πολλές μέρες μετά το συμβάν, είναι διάχυτη η αίσθηση ότι ούτε πλήρης εικόνα για την έκταση της ρύπανσης υπάρχει ούτε συγκροτημένο ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του περιβαλλοντικού προβλήματος και αποκατάστασης.»
Ο κ. Σκρέκας ζήτησε ξεκάθαρες απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα, όπως γιατί έγινε λάθος εκτίμηση και ποιος ευθύνεται γι’ αυτό, πώς θα γίνει αποκατάσταση της ζημιάς, ενώ ζήτησε από τον αρμόδιο Υπουργό κ. Κουρουμπλή «είτε να αποδώσει ευθύνες για την καταστροφή που συνέβη ή να αναλάβει τις ευθύνες του»

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ

«Το ναυάγιο του Αγία Ζώνη II ανέδειξε δυστυχώς την ανεπάρκεια της κυβέρνησης ως προς την αποτελεσματική διαχείριση ενός ναυτικού ατυχήματος. Όπως προκύπτει εκ του αποτελέσματος, δεν κατέστη δυνατή η συγκράτηση της διαρροής του πετρελαίου γύρω από το ναυάγιο αλλά, αντίθετα, αυτό διέρρευσε σε μια έκταση πολλών δεκάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων ρυπαίνοντας όχι μόνο τη θάλασσα και το βυθό αλλά και την ακτογραμμή της Ανατολικής Σαλαμίνας και της Νότιας Αττικής σε μήκος δεκάδων χιλιομέτρων. Πέρα από την ζημιά που προκλήθηκε στο περιβάλλον και το θαλάσσιο και παράκτιο οικοσύστημα, η ανεπιτυχής διαχείριση του συμβάντος και η αδυναμία περιορισμού της έκτασης της πετρελαιοκηλίδας πλήττει την εικόνα του ελληνικού τουρισμού συνολικά και προξενεί σημαντικότατη οικονομική βλάβη σε πολλές τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής καθώς και στην αλιεία. Κάθε μέρα καθυστέρησης καθιστά δυσκολότερη την αντιμετώπιση αφού αυξάνεται η διασπορά της ρύπανσης και καθώς το πετρέλαιο μετασχηματίζεται κολλάει πιο επίμονα σε βράχια και επιφάνειες ή αναμιγνύεται και θάβεται στην άμμο.

Είναι δε ακόμα πιο ανησυχητικό το γεγονός, που αποδεικνύει και την πλήρη ανικανότητα της κυβέρνησης, ότι το ατύχημα συνέβη κυριολεκτικά δίπλα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας και ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Μεσογείου, υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες, όπου είναι συγκεντρωμένη η πλειονότητα των αντιρρυπαντικών σκάφων και εξοπλισμού της χώρας, τα περισσότερα μεγάλα ρυμουλκά, πολλές ιδιωτικές αντιρρυπαντικές εταιρείες, ενώ είναι και η έδρα του συντονιστικού οργάνου της Διεύθυνσης Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ακόμα και σήμερα, πολλές μέρες μετά το συμβάν, είναι διάχυτη η αίσθηση ότι ούτε πλήρης εικόνα για την έκταση της ρύπανσης υπάρχει ούτε συγκροτημένο ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του περιβαλλοντικού προβλήματος και αποκατάστασης. Για παράδειγμα, δεν φαίνεται να έχει διερευνηθεί η κατάσταση του πυθμένα της περιοχής.

Επιπρόσθετα, οι τεχνικές καθαρισμού ιδίως των ακτών (αλλά και της θάλασσας) παράγουν μεγάλη ποσότητα υλικών ρυπασμένων με πετρέλαιο (υλικά προσρόφησης, κατεστραμμένα φράγματα, άμμος και χαλίκια, ξύλα, πλαστικά, φύκια κ.λπ.), η διαχείριση των οποίων είναι δύσκολη και ακριβή.

Δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα κ. Υπουργέ

• Έχει γίνει αντικειμενική εκτίμηση της έκτασης της καταστροφής?
• Με ποιο τρόπο γίνεται η διαχείριση των ρυπασμένων υλικών που παράγονται από τον καθαρισμό των ακτών?
• Υπάρχει συγκροτημένο σχέδιο αποκατάστασης ή πρόκειται να εκπονηθεί?
• Από ποιον θα εκπονηθεί και ποια δημόσια αρχή θα το εγκρίνει?
• Έχει ληφθεί υπόψη ότι στις περισσότερες από τις πληγείσες ακτές ο φυσικός μετασχηματισμός είναι αργός λόγω του σχετικά χαμηλού κυματισμού?
• Τι ενέργειες έχουν δρομολογηθεί για την αποκατάσταση του θαλασσίου περιβάλλοντος συμπεριλαμβανομένου του θαλάσσιου πυθμένα και της βραχώδους ακτογραμμής?
• Έχει γίνει εκτίμηση του κόστους των απαιτούμενων ενεργειών αποκατάστασης και του κόστους της απαιτούμενης μακροχρόνιας παρακολούθησης της ποιότητας του θαλάσσιου περιβάλλοντος έτσι ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης άρση των συνεπειών του συμβάντος θαλάσσιας ρύπανσης?

Κύριε Υπουργέ είναι ολοφάνερο και πασυφανές ότι η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχό σας. Εγώ ο ίδιος σας άκουσα προχθές σε πρωινή εκπομπή στον ραδιοφωνικό σταθμό Σκαι σε ερώτηση του δημοσιογράφου κ. Πρωτοσάλτε να παραδέχεστε ότι δεν περιμένατε να έχει τέτοια εξέλιξη το συμβάν. Το παραδεχτήκατε κύριε Υπουργέ ότι δεν το περιμένατε. Γιατί κάνατε λάθος στην εκτίμησή σας; Ποιος φταίει για τη λάθος εκτίμηση;
Τα πράγματα είναι απλά κ. Υπουργέ. Ή θα αποδώσετε ευθύνες για την καταστροφή που συνέβη ή θα αναλάβετε τις ευθύνες.»

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΡΑΝΤΖΑ

 

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, συζητάμε σήμερα ένα σχέδιο νόμου, που φέρει ρυθμίσεις απολύτως αναγκαίες για την εξυγίανση του πολύπαθου χώρου της αγοράς των αγροτικών προϊόντων. Η παραγωγική διαδικασία, το κόστος παραγωγής και οι γεωργικές πρακτικές και λέγοντας, γεωργικές πρακτικές, εννοώ και την αξιοποίηση των δεδομένων της επιστήμης, της γεωπονίας και της κτηνιατρικής και τις φιλοπεριβαλλοντικές πρακτικές που πρέπει να έχουμε, αλλά και την κατεύθυνση που πρέπει να δώσουμε στην αγροτική παραγωγή κύριε Υπουργέ, η οποία πρέπει να είναι μια κατά τη γνώμη μου, η ΠΟΙΟΤΗΤΑ,είναι  η βάση πάνω στην οποία θα στηριχθεί ένας υγιής πρωτογενής τομέας. Βεβαίως αν ο εμπλεκόμενος, δηλαδή ο αγρότης  δεν έχει όφελος, δηλαδή δεν έχει κέρδη, τότε  δεν θα υπάρχει όφελος ούτε για το κοινωνικό σύνολο, αλλά ουτε και για τη  χώρα.

 

Δυστυχώς, έχουμε στη χώρα μια αγροτική οικονομία, η οποία εδώ και πολλές δεκαετίες έχει μπει στον αυτόματο πιλότο των στρεβλών, άδικων και αντιπαραγωγικών επιδοτήσεων, την οποία κύριε Υπουργέ, και το λέω και θα το λέω μέχρι να το αλλάξουμε, συνεχίζουμε να εφαρμόζουμε και εμείς με την κοινή αγροτική πολιτική του 2015 – 2020 που έχει την υπογραφή της ΝΔ και του Υπουργού του κ. Καρασμάνη

Αν, λοιπόν, δεν συμφωνησουμε ότι ο μόνος δρόμος είναι η υγιής παραγωγή και συνεχίσουμε   να κυνηγάμε τα «αεριτζίδικα» έσοδα των επιδοτήσεων, τότε κατά την γνώμη μου το μέλλον της παραγωγής στη χώρα θα είναι «ζοφερό».

 

Το υπό συζήτηση σχέδιο νόμου, έχει δύο βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας αφορά το χρόνο πληρωμής των αγροτικών προϊόντων.

 

Ο δεύτερος πυλώνας και  πρέπει  να πούμε εδώ, γιατί ειπώθηκε  λάθος από τους Εισηγητές των άλλων Κομμάτων, ότι είναι ελληνική πρωτοβουλία, την διεκδικήσαμε και την κερδίσαμε, αφορά  την υποχρεωτική αναγραφή της χώρας παραγωγής, στα προϊόντα ζωικής προέλευσης, δηλαδή στο γάλα και το κρέας.

 

Όσον αφορά τον χρόνο  πληρωμής των αγροτικών προϊόντων: Όσοι εμπλεκόμαστε, με όποιον τρόπο, στην παραγωγική διαδικασία, γνωρίζουμε το χάος που επικρατεί:ανοιχτές  τιμές, πλασματικές τιμές, πάρτι με επιστροφές Φ.Π.Α., επιταγές που δεν λήγουν ποτέ, «φέσια» των επιτήδειων στους παραγωγούς και τελικά μια απολύτως απόρυθμισμενη  αγορά.

 

Η θέση του  παραγωγού είναι κατά κανόνα  μειονεκτική σε σχέση με τον  έμπορο, βιοτέχνη, μεταποιητή, λιανοπωλητή. Ο σίγουρος τρόπος  για να ισχυροποιήσει ο παραγωγός τη θέση του, η σωστή λύση, εν πάση περιπτώση ,είναι η συνεργασία, δηλαδή τα συλλογικά σχήματα. Μέχρι, όμως, να φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο γιατί, δυστυχώς, δεν έχουμε στη  χώρα πολλα υγιή  συλλογικά   σχήματα, είναι ευθύνη του Κράτους να εξασφαλίσει ότι η διαδικασία της συναλλαγής θα γίνεται με κανόνες σύννομους και δίκαιους. Είναι πολύ σημαντικό ο παραγωγός να πληρώνεται στην ώρα του, αφενός για να μπορεί να ζει αξιοπρεπώς και αφετέρου για να συνεχίζει να παράγει.

Εδώ πρέπει να διευκρινισθεί, το είπαν και άλλοι Εισηγητές, τι θα  γίνεται με τους  μεταποιητες. Θα πρέπει να είναι ξεκάθαρο  στο νόμο, ότι το ίδιο θα ισχύει και για τηνπληρωμή του μεταποιητή  από τον επόμενο κρίκο της  αλυσίδας, ώστε τελικά και ο μεταποιητής να  πληρώνεται  έγκαιρα ώστε να  να πληρώνει και αυτός  τον παραγωγό. Θα τα συζητήσουμε και πιο διεξοδικά στην κατ’ άρθρον συζήτηση. Προφανώς βεβαίως  πρέπει να υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας, ώστε να μην καταλήξει ο νόμος σε ένα «ευχολόγιο» καλών προθέσεων  και όταν λέω δικλείδες ασφαλείας,  εννοώ τις κυρώσεις. Προσωπικά  θεωρώ σωστό ότι έχουμε κυρώσεις και για τους παραγωγούς και επίσης,  θα το αναλύσω   στην κατ’ άρθρον συζήτηση, ότι οι κυρώσεις   θα πρέπει να είναι περισσότερο αυστηρές.

Έχει σημασία να ειπωθεί    ότι με τον νόμο 4152/2013,  εναρμονίστηκε  η χώρα με ευρωπαϊκή Οδηγία, η οποία ρύθμιζε κατά κάποιο τρόπο τις πληρωμές των αγροτικών προϊόντων η οποία ομως δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Έχει, επίσης, σημασία, να επισημάνουμε, ότι  ο νόμος δεν θα πετύχει αν η διακίνηση των αγροτικών προϊόντων δεν γίνεται με παραστατικά και αυτή είναι και μια απάντηση στον Εισηγητή του Κ.Κ.Ε. Εγώ θεωρώ- και επειδή εμπλέκομαι με την παραγωγική διαδικασία ως κτηνίατρος, το λέω και με την εμπειρία που έχω- ότι η μη υποχρεωτική τήρηση βιβλίων από τους παραγωγούς, τελικά δεν βοήθησε καθόλου ούτε τους παραγωγούς αλλά ούτε και τη χώρα. Ανοιχτές τιμές, κακοπληρωμένοι αγροτες,  «φέσια» που δεν μπόρεσαν να διεκδικήσουν ποτέ, γιατί ακριβώς δεν είχαν τιμολόγια και τελικά μια διακίνηση προϊόντων αξίας  δισεκατομμυρίων ευρώ, σχεδόν όσο το επίσημο αγροτικο ΑΕΠ ή και περισσότερο, χωρίς να αποδίδονται τα ανάλογα ποσά στο κράτος. Είναι προς όφελος των αγροτων  να αντιμετωπίζονται ως κανονικοί επαγγελματίες, όπως όλοι οι υπόλοιποι επαγγελματίες στη χώρα.

 

Όσον αφορά στο δεύτερο κομμάτι του νομοσχεδίου, την υποχρεωτική αναγραφή της χώρας προέλευσης για τα ζωικά προϊόντα και τα προϊόντα που παράγονται από αυτά,  πρόκειται για μια πάρα πολύ σημαντική ρύθμιση, η οποία έρχεται να προστατεύσει τον Έλληνα καταναλωτή, αλλά κυρίως έρχεται να προστατεύσει και να  «θωρακίσει»   την ελληνική παραγωγή από τη «μάστιγα» η οποία ονομάζεται ελληνοποιήσεις.

Υπάρχει μια έρευνα, που έγινε κάποια χρόνια πριν, όσον αφορά τους καταναλωτές βόειου κρέατος στη χώρα, στην οποία το 85% αυτών δήλωσαν   ότι θεωρούν  οτι το κρέας που καταναλώνουν είναι ελληνικό.Και αυτό   όταν η ελληνική παραγωγή σε βόειο κρέας δεν επαρκεί για νακαλύψει  ούτε του 15% των αναγκών.

 

Είναι αλήθεια ,και όσοι είμαστε στην επαρχία το ξέρουμε, ότι όλα τα συνοικιακά και τα επαρχιακά κρεοπωλεία δηλώνουν ότι έχουν ελληνικό κρέας στα ράφια τους, το οποίο δεν υπάρχει, δεν μπορεί να υπάρχει και ενώ υπάρχουν στοιχεία ότι έχουμε εισαγωγές μεγάλων ποσοτήτων φθηνού κρέατος, κυρίως από χώρες της βορειοανατολικής Ευρώπης,  στα ράφια των κρεοπωλείων υπάρχει μόνο ελληνικό κρέας και φυσικά και πιο ακριβό. Άρα, οφείλουμε να προστατεύσουμε και τον καταναλωτή, ο οποίος δικαιούται να πληρώνει αυτό το οποίο αγοράζει κι όχι αυτό που νομίζει ότι αγοράζει . Βεβαίως δεν θα σταματήσουν οι εισαγωγές. Οι εισαγωγές είναι δεδομένες κυρίως στο βόειο και το χοιρινό αφού η έλλειψη είναι πολύ μεγάλη . Αυτό  το νομοσχέδιο όμως  μπορεί να βοηθήσει στο να παράγουμε περισσότερο, αφού θα έχει νόημα για τον παραγωγό να παράγει.

Όσον αφορά το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα  τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, γιατί εδώ δεν κινδυνεύει μόνο ο καταναλωτής, δεν κινδυνεύει μόνο ο παραγωγός από τη νοθεία και τις  ελληνοποίησεις ,εδώ και αυτό είναι πολυ σημαντικό ,διακυβεύεται ένα πολύ σπουδαίο  προϊόν για τη χώρα, η φέτα ,και κινδυνεύει  και η ποιότητα και η παραγωγή της τελικά. Δυστυχώς, στο βωμό του κέρδους κι ενός ανταγωνισμού κακώς εννοούμενου, φτάσαμε να έχουμε τιμή χονδρικής στην «υποτιθέμενη» φέτα  4,10 € ανά κιλό. Αυτό, βεβαίως, δεν είναι φέτα, είναι ένα λευκό τυρί, με γάλα αμφιβόλου ποιότητας αλλά και προέλευσης,προφανώς  δεν είναι πρόβειο, δεν μπορεί να είναι πρόειβειο , που υφίσταται και πιθανότατα και την παράνομη υπέρ διήθηση.Τον ορισμό της φέτας τον ξέρουμε όλοι.

Θα συμφωνήσω με τον κ. Τζελέπη ότι όλο αυτό το νομικό πλαίσιο δεν μπορεί παρά να ακουμπάει σε ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο ελέγχων, ισοζυγίων και ποινών. Δυστυχώς ο κυρωτικός νόμος 4235, κατά τη γνώμη μου, είναι αναποτελεσματικός κι εάν δεν συζητήσουμε και την αλλαγή του, εάν δεν συζητήσουμε την αναποτελεσματικότητα του συστήματος «Άρτεμις» κι εάν δεν συζητήσουμε και την επάρκεια του ΕΛΟΓΑΚ, μάλλον θα καταλήξουμε σ’ έναν νόμο που δεν θα έχει αποτελέσματα.

 

Τελειωνοντας να πω μόνο δυο λόγια  για το ότι   σ’ αυτόν τον νόμο ρυθμίζουμε και την εκπροσώπηση των αγροτών σε επίπεδο περιφερειακό και εθνικό. Δεν το κάναμε στον  νόμο για τους συνεταιρισμούς  γιατί ακριβώς θέλαμε να δώσουμε τον χρόνο στους αγρότες να οργανωθούν. Βεβαίως, οι συνήθεις ύποπτοι έχουν οργανωθεί ήδη και επαφίεται στους ίδιους  αγρότες να συμμετέχουν ή όχι  εάν αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται από τα προηγούμενα σχήματα που άλλαξαν όνομα. Αυτο  δεν είναι δικό μας θέμα.

Θα κλείσω λέγοντας  ότι ευτυχώς η εποχή που λέγαμε ατάκες στη Βουλή και έτσι θεωρούμασταν  καλοί Βουλευτές  έχει περάσει και ο κόσμος αξιώνει από εμάς να παράγουμε αποτελέσματα. Σήμερα  έχουμε  μια καλή ευκαιρία να δώσουμε στην κοινωνία και την αγορά ένα καλό και χρήσιμο νόμο .

 

Ευχαριστώ.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Εδώ και χρόνια, ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από τα ειρηνοδικεία όλης της χώρας, εκεί που κάθε Τετάρτη δεκάδες και εκατοντάδες διαδηλωτές στήνουν φραγμό στα σχέδια κυβέρνησης-Ε.Ε.-τραπεζών για αρπαγή της λαϊκής κατοικίας και μικρής περιουσίας. Είναι το φάντασμα των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών, που χρησιμοποιείται ως φόβητρο απέναντι στην ολοένα και μεγαλύτερη μαζικοποίηση του κινήματος ενάντια στους πλειστηριασμούς, ως αμφισβήτηση της αποτελεσματικότητάς του και γενικότερα της δυνατότητας να υπάρχουν νίκες σε μια περίοδο που το κίνημα γνωρίζει ήττες και αμφισβητείται κάθε εργατικό και κοινωνικό δικαίωμα.
Κι αφού ως φόβητρο δεν έπιασε και το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για τους πλειστηριασμούς έχει μείνει “στα αζήτητα”, προσπαθεί πρώτη και μόνη αυτή σ’ όλο τον πλανήτη να δώσει “σάρκα και οστά” στο φάντασμα, νομοθετώντας κατ’ εντολήν Ε.Ε. και τραπεζιτών, τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Με το 4ο μνημόνιο καθώς και το νέο Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και την τροπολογία που κατακαλόκαιρο πέρασε ο υπουργός Δικαιοσύνης Στ. Κοντονής, προσπαθούν να εφαρμόσουν με ταχύτατους ρυθμούς τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Επιδιώκουν (και δεν αισχύνονται να το δηλώσουν) μια διαδικασία πιο εύκολη, γρήγορη και προσοδοφόρα (για τους τραπεζίτες ασφαλώς) και ταυτόχρονα να ξεπεράσουν το σκόπελο του κινήματος, αφού όπως φαντάζονται δεν μπορούμε να φτάσουμε μέχρι τα γραφεία και τον υπολογιστή των μεγαλοσυμβολαιογράφων, όπου “εν κρυπτώ και παραβύστω” θα διεξάγονται οι ηλεκτρονικοί πλειστηριασμοί.
Στο σκηνικό αυτό που διαμορφώνεται, ειδικά στην περιοχή μας , η οποία υπήρξε πρωτοπόρος στον αγώνα ενάντια στους πλειστηριασμούς, απαιτείται μια επανεκκίνηση του κινήματος και διεύρυνση της απεύθυνσής του προς την τοπική κοινωνία , τον κόσμο της εργασίας , της αγροτιάς , της επισφάλειας και της νεολαίας. Προς τα συνδικάτα και το μαχόμενο εργατικό κίνημα , όλον τον κόσμο του αγώνα και της αντίστασης στις αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης και των “θεσμών”.
Ώστε :
– να ακυρώσουμε τους πλειστηριασμούς
– να μην επιτρέψουμε την αρπαγή λαϊκής κατοικίας και περιουσίας
– να επιβάλουμε την κατάργηση των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών και τη θεσμοθέτηση πραγματικής προστασίας της λαϊκής κατοικίας και περιουσίας (με μέτρα όπως το ακατάσχετο της πρώτης κατοικίας και η διαγραφή των χρεών των λαϊκών οικογενειών προς τράπεζες, κράτος, ταμεία, Δήμους).
Καλούμε σε ανοικτή σύσκεψη τη Δευτέρα 25/9 στις 9 μμ , στο Εργατικό Κέντρο Τρικάλων
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ! ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

Επιτροπή Αγώνα Ενάντια σε Πλειστηριασμούς , Κατασχέσεις, Διακοπές Ρεύματος και Νερού

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ