13.9 C
Trikala
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Όλη η πολιτική δραστηριότητα στα Τρίκαλα

Βαδίζουμε σε τεντωμένο σχοινί!!!

- Advertisement -

Γράφει ο Κώστας Πατέρας  D. Ed., M. Ed., Ph.D., Πολιτευτής

 

Η μεγάλη οικονομική κρίση, της τελευταίας δεκαετίας, έχει φέρει πολλές καταστροφές στη πατρίδα μας. Χάθηκαν περιουσίες. Ήρθαν μισθοί και συντάξεις πείνας. Διαλύθηκε η μεσαία τάξη. Έκλεισαν επιχειρήσεις. Γονάτισε η γεωργία και η κτηνοτροφία. Ξαφνικά βρέθηκαν στο δρόμο εκατομμύρια Έλληνες , με τους πλειστηριασμούς και την ανεργία. Επτακόσιες χιλιάδες νέοι επιστήμονες πήραν το δρόμο της ξενιτιάς. Βιομηχανίες και επιχειρήσεις πουλήθηκαν για ένα … κομμάτι ψωμί. Τα χωριά ρήμαξαν και η παραγωγή μηδενίστηκε. Γενικά η χώρα μας μπήκε σ’ έναν σκοτεινό και βαθύ… πηγάδι και κανένας δεν γνωρίζει ούτε το πότε, ούτε το πώς θα βγει η Ελλάδα από τον Καιάδα, που μας έριξαν τα λάθη, όσων μας κυβέρνησαν και όσων μας κυβερνούν.

Υπάρχουν μεγάλα ανοιχτά Εθνικά θέματα. Η ονομασία του κράτους των Σκοπίων και η επιθυμία για έξοδο στο … Αιγαίο. Οι Διεκδικήσεις των Αλβανών και η … Μεγάλη Αλβανία. Η Απομόνωση της Θράκης. Οι απαιτήσεις των Τούρκων για το Αιγαίο και νησιά μας και το σκάνδαλο της Novartis. Όλα αυτά συνθέτουν το πάζλ, που δείχνει πως  η Ελλάδα βαδίζει σε τεντωμένο … σχοινί.

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ., είναι έτοιμη να δώσει σύνθετο όνομα στα Σκόπια, με πιο πιθανό το όνομα Νέα ή Άνω Μακεδονία και να ξεπουλήσει την Ιστορία, τον πολιτισμό και την Γλώσσα της Μακεδονίας, που είναι Ελληνική εδώ και χιλιάδες χρόνια. Ας γνωρίζουν, όμως, πως την προδοσία την αγάπησαν πολλοί, τους προδότες, βέβαια, κανένας. Τσίπρας και Ζαέφ, Κοτζιάς και Ντιμιτρόφ, πιασμένοι χέρι – χέρι και με τις οδηγίες ΗΠΑ και Ε.Ε. είναι έτοιμοι για το μεγάλο ξεπούλημα της Μακεδονίας. Οι αργοπορημένες δηλώσεις της Ακαδημίας Αθηνών και οι λεονταρισμοί μερικών μελών της κυβέρνησης είναι μάλλον για εσωτερική κατανάλωση και δεν έχουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Μετά τα μεγαλειώδη Συλλαλητήρια για το Σκοπιανό, σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ προσπάθησαν και πέτυχαν να αποπροσανατολίσουν την κοινωνία και έφεραν στο προσκήνιο το θέμα της φαρμακοβιομηχανίας NOVARTIS και σχεδόν έβγαλαν και την … απόφαση ότι είναι όλοι ένοχοι! Ξέχασαν ακόμα και το τεκμήριο της…. Αθωότητας. Αφού έστησαν το κομματικό κράτος, θέλουν να υποτάξουν και την Δικαιοσύνη. Το πολιτικό θερμόμετρο χτύπησε… κόκκινο και οι πιθανότητες για καταστροφικές συνέπειες είναι ορατές.

Σ’ αυτή την δύσκολη περίοδο προστίθενται τόσο το επεισόδιο στα Ίμια όσο και τα γεγονότα στην Κυπριακή ΑΟΖ. Ο Σουλτάνος της Τουρκίας, βλέποντας το κατάντημα της πολιτικής και της οικονομίας της πατρίδας μας, έστησε το θερμό συμβάν στα Ίμια. Ο εμβολισμός του Ελληνικού περιπολικού του Λιμενικού Σώματος στα Ίμια την Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου και ώρα 23.40, από την Τουρκική Ακταιωρό, και η κατάσταση στη ΑΟΖ της Κύπρου δείχνουν πως η ισορροπία στο Αιγαίο κρέμεται από μια λεπτή κόκκινη… γραμμή. Είναι γνωστό σε όλους πως ο Σουλτάνος της Τουρκίας θέλει τα πετρέλαια και το αέριο της Κύπρου, γι’ αυτό και απέκλεισε τα οικόπεδα της Κυπριακής ΑΟΖ με πολεμικά πλοία. Γνωρίζει πως αν χάσει το παιχνίδι αυτό η Τουρκία χάνει τα πάντα , όσον αφορά την Κύπρο.

Ο εμβολισμός στα Ίμια, η καθυστέρηση για ενημέρωση του Πρωθυπουργού, η άγνοια του Υπουργείου Εξωτερικών, η εξαφάνιση του Πάνου Καμμένου και η απόφαση του Τσίπρα να επισκεφθεί το Λιμενικό Σώμα έφεραν Τρικυμία στις σχέσεις Μαξίμου – Καμμένου και απέδειξαν πόσο ανέτοιμοι και πόσο ανίκανοι είναι αυτοί που μας κυβερνούν. Η χθεσινή επίσκεψη του Τσίπρα και του Καμμένου σε νησιά του Αιγαίου δεν πρόκειται να πτοήσει τον δικτάτορα της γειτονικής χώρας. Η Τουρκία εξάγει τα εσωτερικά της προβλήματα και τις αποτυχίες στο μέτωπο της AFRIN της Συρίας. Την ίδια στιγμή στην Ελλάδα το Εθνικό συμφέρον αντί να ενώνει, Διχάζει την κοινωνία και οδηγεί την χώρα σε μεγάλες περιπέτειες Εθνικές και Οικονομικές.

Η φθορά της Συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ είναι μεγάλη και τα ανοιχτά εθνικά θέματα, τα σκάνδαλα και η πόλωση της κοινωνίας οδηγούν το Μαξίμου να αλλάξει πορεία και να στήσει ΚΑΛΠΕΣ τον ερχόμενο Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο, με την σκέψη ότι θα επωφεληθεί από την έξοδο από τα Μνημόνια τον Αύγουστο. Ο Λαός, όμως, γνωρίζει πως έρχεται η Εποπτεία και ότι τα προαπαιτούμενα, που έχουν νομοθετήσει και υπογράψει οι Τσίπρας – Καμμένος, θα σπρώξουν ακόμα πιο βαθειά την κοινωνία και θα φέρουν μεγαλύτερη φτώχεια και ανεργία. Μισθοί και συντάξεις από το 2019 θα κοπούν κατά 20% και θα ‘ρθει η πείνα του… 1941!

Δυστυχώς, Ο Γολγοθάς της Πατρίδας μας θα συνεχισθεί για πολλά χρόνια. Και φυσικά θα βαδίζουμε σε τεντωμένο σχοινί…, ενώ οι υπεύθυνοι γι’ αυτήν την τραγωδία πρέπει κάποτε να πληρώσουν, δεδομένου ότι «τα λάθη πληρώνονται».

Η μοναδική ελπίδα των Ελλήνων δεν στηρίζεται ούτε στο ΝΑΤΟ ούτε στην Ε.Ε. και ούτε στις ΗΠΑ, που παίζουν τα δικά τους παιχνίδια. Στηρίζεται στις ερχόμενες Εθνικές Εκλογές, που όλα δείχνουν πως ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝ.ΕΛ. θα εξαϋλωθούν και θα συντριβούν. Είναι πολύ κοντά η ώρα για να αλλάξουμε ΣΕΛΙΔΑ….!

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

“Οριζόντια ανταλλαγή απόψεων με φορείς της αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας των πολιτών”.

 

Την Τοπική Κοινότητα του Παλαιομονάστηρου του Δήμου Πύλης επισκέφτηκε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτα Δριτσέλη, συνοδευόμενη από τα μέλη της Ν.Ε. Τρικάλων Κώστα Παππά, Δημήτρη Μανώλη και Γιάννη Σίμο, καθώς και από τα μέλη της Ο.Μ. Πύλης Θανάσση Παππά και Στέργιο Ποντίκα. Στην συνάντηση παραβρέθηκε επίσης η Αντιδήμαρχος Πύλης, αρμόδια για τα θέματα καθημερινότητας Λαμπρινή Οικονόμου.

Η αντιπροσωπεία συμμετείχε σε σύσκεψη εργασίας με τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Παλαιομονάστηρου Θωμά Μπουτζιώλη, καθώς και με μέλη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του σχολείου του χωριού. Αντικείμενο της επίσκεψης αποτέλεσε η επικαιροποίηση της ενημέρωσης σχετικά με τα προβλήματα της Τοπικής Κοινότητας, ο συντονισμός με τους φορείς της αυτοδιοίκησης και της κοινωνίας των πολιτών σε σχέση με την επίλυση ζητημάτων της καθημερινότητας, αλλά και η ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις παραγωγικές δυνατότητες και την οικονομία της περιοχής. Στο πλαίσιο αυτό, υπογραμμίστηκε η ανάγκη άμεσης εξασφάλισης χρηματοδοτικών πόρων για δύο ώριμα μελετητικά έργα υποδομής και συγκριμένα για την κατασκευή της λιμνοδεξαμενής για την αποταμίευσηνερούαπό τον Πορταϊκό ποταμόκαι την άρδευσηαγροκτημάτων, καθώς και για τα εγγειοβελτιωτικά έργα εκσυγχρονισμού και υπογειοποίησης των αρδευτικών δικτύων της περιοχής. Επίσης, παραδόθηκε υπόμνημα από τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, σχετικά με την οικοδομική επέκταση του σχολείου, με στόχο την δημιουργία γυμναστηρίου, αίθουσας εκδηλώσεων και αίθουσας πολλαπλών χρήσεων. Η συγκεκριμένη επέκταση είναι απαραίτητη, ώστε να μπορέσει το σχολείο να προσφέρει τις απαραίτητες υποδομές στους μαθητές, αλλά και για να στεγάσει τις πολυποίκιλες κοινωνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες των συλλόγων του χωριού.

Σε σχέση με την παραγωγική δραστηριότητα της περιοχής, τονίστηκε η ανάγκη στήριξης του αγροτικού τομέα, μέσω της καινοτομίας, της επένδυσης στην ποιότητα, αλλά και των συνεργατικών σχημάτων του μέλλοντος, όπως είναι η συγκρότηση ομάδων παραγωγών, με στόχο την βελτιστοποίηση της διαπραγματευτικής ικανότητας του αγροτικού κόσμου και την δίκαιη ανάπτυξη της περιφέρειας. Τέλος, όπως υπογραμμίστηκε από όλους τους φορείς, η συνεχής επαφή και η οριζόντια ανταλλαγή απόψεων μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην στήριξη των πολιτών της επαρχίας, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και ένα χρήσιμο μέσο ενημέρωσης για τα προβλήματα της καθημερινότητας και της παραγωγικής βάσης του Νομού Τρικάλων.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ  ΓΙΑ  ΤΑ  ΔΙΟΔΙΑ

Προς τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστό

Με βάση τις συμβάσεις παραχώρησης της εκμετάλλευσης των εθνικών οδών που έχουν υπογράψει διαχρονικά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ, τις οποίες υλοποιεί στο ακέραιο και η σημερινή συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, η διέλευση τόσο της ΠΑΘΕ, όσο και της Ε65, έχει καταστεί απαγορευτική για την μεγάλη πλειοψηφία του εργαζόμενου λαού, της Θεσσαλίας και γενικότερα, λόγω των πανάκριβων και πολλών διοδίων (μετωπικών και πλευρικών) που έχουν εγκαταστήσει και συνεχίζουν να εγκαθιστούν οι εταιρείες που έχουν την εκμετάλλευση τους.

Πρόσφατα παραδόθηκε στην κυκλοφορία ένα «τυφλό» κομμάτι της Ε65 (Ξυνιάδα- Τρίκαλα) και με το καλημέρα επιβλήθηκε χαράτσι 5 ευρώ ανά κατεύθυνση, στα μετωπικά διόδια αυτής της διαδρομής, αλλά και πλευρικά για να μην ξεφεύγει κανείς.

Στην ΠΑΘΕ, μόνο στο τμήμα Λάρισα –Βόλος, πέρα από την λειτουργία πανάκριβων μετωπικών διοδίων στο Μοσχοχώρι (4 ευρώ ανά κατεύθυνση), η εταιρεία που εκμεταλλεύεται την ΠΑΘΕ (Κλειδί- Πελασγία), επεκτείνει τώρα τα διόδια, πλευρικά αυτή τη φορά και στις εισόδους – εξόδους, στο Κιλελέρ της Λάρισας και στο Βελεστίνο Μαγνησίας, που σημαίνει νέα χαράτσια στους κατοίκους και τους οδηγούς που μετακινούνται καθημερινά από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, είτε για την εργασία τους, είτε για άλλο λόγο.

Με την τοποθέτηση και των νέων πλευρικών διοδίων, καθίσταται απαγορευτική για την λαϊκή πλειοψηφία λόγω των πανάκριβων διοδίων (μετωπικών και πλευρικών), η μετακίνηση από Λάρισα προς Βόλο και αντιστρόφως, μέσω της ΠΑΘΕ, είτε για να πάει κάποιος στη δουλειά, στο σπίτι του ή κάπου αλλού.  Ετσι γίνεται αναγκαστική επιλογή για την πλειοψηφία των οδηγών που θέλουν να μετακινηθούν από Λάρισα προς Βόλο και αντίστροφα, να ταξιδεύουν από την παλιά εθνικό οδό Λάρισας-Βόλου, που είναι σε πολύ κακή κατάσταση και με δεδομένο ότι ήδη έχει πολλαπλασιαστεί η κίνηση των μεγάλων οχημάτων λόγω του οικονομικού κόστους και των εργασιών που γίνονται για την κατασκευή των νέων διοδίων, δημιουργείται πολύ μεγάλος κίνδυνος για τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα, που ήδη έχουν συμβεί αρκετά, με ανθρώπινες θυσίες και υλικές καταστροφές.

Σε λίγο τα διόδια θα φτάσουν έξω από τη πόρτα των σπιτιών μας. Να μια ακόμα απόδειξη τι σημαίνει καπιταλιστική ανάπτυξη. Πάνω στην πολύμορφη φοροληστεία, με τις περικοπές μισθών, συντάξεων, τη μείωση των τιμών παραγωγού των προϊόντων των μικρομεσαίων παραγωγών, που επιβάλουν εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, έρχονται τώρα νέα χαράτσια με τα νέα διόδια στην ΠΑΘΕ (Κιλελέρ, Βελεστίνο) και στην Ε65. Μεγάλοι κερδισμένοι είναι οι μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι που έχουν και την εκμετάλλευση των δρόμων, βλέποντας τα κέρδη τους να πολλαπλασιάζονται.

Τα διόδια και οι διαρκείς αυξήσεις δεν έγιναν για καλύτερους δρόμους, αλλά για να ωφεληθούν οι μεγαλοεργολάβοι.  Δεν είναι αλήθεια ότι αυτοί πληρώνουν για την κατασκευή των δρόμων. Στην ουσία το δημόσιο χρηματοδοτεί τα έργα και αυτοί συμμετέχουν με ένα 10% περίπου, ενώ τους παραχωρείται το δικαίωμα να τα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες, επιβάλλοντας δυσβάσταχτα χαράτσια στα διόδια. Η Ε.Ε στηρίζει την αύξηση και των διοδίων και των τιμών. Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (Κυβερνήσεις, Ε.Ε) για να προστατέψουν τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, υποστηρίζει ότι οι εργαζόμενοι, οι μικροεπαγγελματίες και αγρότες, δεν αντέχουν πλέον να πληρώνουν πανάκριβα και για το οδικό δίκτυο. (Πανάκριβα διόδια. Από τη ληστρική τιμή των 1,50 €, κατά μέσο όρο, το λίτρο η βενζίνη, το 1 € περίπου είναι κρατική φορολογία και από το υπόλοιπο το 90% το καρπώνονται τα μονοπώλια του πετρελαίου. Ακόμα τους υπέρογκους φόρους που πληρώνουμε για αγορά αυτοκινήτου, για τέλη κυκλοφορίας, για ασφάλιστρα και τόσα άλλα).

Είναι δικαίωμα του λαού και υπάρχουν όλες οι δυνατότητες να έχει δημόσιες, σύγχρονες, φθηνές συγκοινωνίες και δωρεάν σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητοδρόμους, χωρίς να τους πληρώνει εφ’ όρου ζωής.

Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας, ερωτούν την Περιφερειακή Αρχή να ξεκαθαρίσει:

Α) Αν θα συνεχίσει να αποδέχεται την άγρια αφαίμαξη του ήδη λεηλατημένου λαικού εισοδήματος και μέσω των διοδίων από τις εταιρείες για τους δρόμους που έχει ήδη χρυσοπληρώσει ο λαός μας;

Β) Αν θα παρέμβει για να σταματήσει τώρα η κατασκευή των νέων πλευρικών διοδίων σε Κιλελέρ και Βελεστίνο και να ανοίξει ελεύθερα η είσοδος και έξοδος σ’ αυτά τα σημεία;

Γ) Αν θα αξιώσει την κατάργηση όλων των διοδίων και των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών δρόμων στους επιχειρηματικούς ομίλους για να υπάρχει ελεύθερη διέλευση σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο;

Δ) Αν θα διεκδικήσει την δραστική μείωση της τιμής της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης (με τη μείωση της βαριάς φορολογίας) και των υψηλών τελών κυκλοφορίας των οχημάτων μέχρι 1.800 κ.εκ;

Δ) Αν θα ζητήσει να σταματήσουν οι διώξεις εναντίον όσων αγωνίζονται για την κατάργηση των διοδίων;

Λάρισα 18/2/2018

Οι περιφερειακοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας

Τσιαπλές Αναστάσιος

Χαλάτσης Αστέριος

Λούμας Γεώργιος

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ