26.7 C
Trikala
Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

Όλη η πολιτική δραστηριότητα στα Τρίκαλα

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, που στηρίζεται από το ΚΚΕ, χαιρετίζει τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο, που προχωρούν στις 5 και 6 Μάρτη 2018, σε απεργιακές κινητοποιήσεις ενάντια σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης έμμεσης και άμεσης, ενάντια στην παράδοση των Σιδηροδρομικών μεταφορών, του δημόσιου πλούτου στους επιχειρηματικούς ομίλους, που εφαρμόζει και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως και οι προηγούμενες Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ.

- Advertisement -

Πρόκειται για πολιτική που ακολουθείται σε όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε παρά τη διαφορετική δημοσιονομική τους κατάσταση και τη διαφορετική ποιότητα των σιδηροδρομικών δικτύων τους. Η προώθηση της «απελευθέρωσης» οδηγεί σε πρόσθετη επιβάρυνση στα κόμιστρα που καλείται να πληρώσει η λαϊκή οικογένεια και επιδείνωση των εργασιακών σχέσεων και του πραγματικού μισθού των εργαζόμενων του κλάδου. Βασικό στοιχείο αυτής της πολιτικής είναι ο διαχωρισμός του σιδηροδρομικού δικτύου και των υποδομών απ’ το μεταφορικό έργο, ώστε να διασφαλιστεί η δυνατότητα εκμετάλλευσης της ενιαίας κρατικής υποδομής από διάφορους επιχειρηματικούς ομίλους προς όφελός τους.

Στη χώρα μας η εναρμόνιση της εθνικής νομοθεσίας με τις κοινοτικές οδηγίες απελευθέρωσης ξεκίνησε από το 1997 με νομοθετικές ρυθμίσεις των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Έτσι, προχώρησε η σταδιακή αναδιάρθρωση του ΟΣΕ, η οποία οδήγησε στο διαχωρισμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εταιρία εκμετάλλευσης του δικτύου) απ’ τις υπόλοιπες εταιρίες του ΟΣΕ, με διαδοχικές νομοθετικές ρυθμίσεις. Υλοποιήθηκε η κατάργηση μεγάλου αριθμού δρομολογίων, η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και η μείωση του προσωπικού του ΟΣΕ.

Πολλά έργα σιδηροδρομικής υποδομής που χρυσοπληρώθηκαν απ’ τον ΟΣΕ έμειναν ημιτελή και άλλα δεν χρησιμοποιηθήκαν, με αποτέλεσμα το ελληνικό δίκτυο να βρίσκεται σε πορεία συρρίκνωσης. Γενικότερα η ανάπτυξη ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που να καλύπτει το σύνολο της ηπειρωτικής Ελλάδας δεν αποτέλεσε προτεραιότητα της ελληνικής αστικής πολιτικής.

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, που προπαγανδίζει το νοικοκύρεμα του χρέους και αναφέρεται στη ζημιογόνα λειτουργία του ΟΣΕ που έγινε λόγω της πολιτικής στήριξης του μεγάλου κεφαλαίου, συνεχίζει την πολιτική ιδιωτικοποίησής του σιδηρόδρομου και της παράδοσης του στις ανάγκες του μεγάλου κεφαλαίου. Αυτό υπηρετούν τα όποια έργα προγραμματίζει ή υλοποιεί σήμερα.

Οι εργαζόμενοι και τα φτωχά λαϊκά στρώματα δεν χρωστάνε τίποτα. Την κρίση και το χρέος να πληρώσει η πλουτοκρατία. Να απορρίψουν τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης και των κεφαλαιοκρατών πως οι επιλογές τους επιβάλλονται λόγω της κρίσης και του χρέους για να μειωθούν τα ελλείμματα που πληρώνει ο λαός.

Οι εργαζόμενοι, γενικότερα τα φτωχά λαϊκά στρώματα της χώρας μας, έχουν ανάγκη από σύγχρονες, ποιοτικές, φτηνές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές.

Η Λαϊκή Συσπείρωση Θεσσαλίας, στηρίζει:

– Κάθε προσπάθεια των εργαζόμενων στον σιδηρόδρομο που θα έχει καθαρό μέτωπο ενάντια σε κάθε είδους ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

– Κάθε προσπάθεια που θα εναντιώνεται στις αποφάσεις και κατευθύνσεις της Ε.Ε για απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών, όπως από την συνθήκη του Μάαστριχ έχει αποφασιστεί.

– Τα αιτήματα, για άμεσες προσλήψεις, για σταθερή και μόνιμη δουλειά και πλήρη εργασιακά δικαιώματα.  Για ΣΣΕ που να καλύπτει όλους τους εργαζόμενους με αυξήσεις σε μισθούς και δικαιώματα.

– Για κατάργηση όλων των αντιλαϊκών – αντιασφαλιστικών νόμων, μέτρων και μνημονίων.

– Για ουσιαστική μείωση στην τιμή των εισιτηρίων. Για δωρεάν μετακίνηση των ανέργων, των ΑΜΕΑ και των φοιτητών.

Καλεί τα εργατικά συνδικάτα και τις λαϊκές οργανώσεις, να καταδικάσουν την παραπέρα ιδιωτικοποίηση του σιδηρόδρομου, να μπουν στον αγώνα για σταμάτημα της αντιλαϊκής πολιτικής

Η κάλυψη των λαϊκών αναγκών για καθολικές, φτηνές, ποιοτικές, ασφαλείς μετακινήσεις και μεταφορές προϋποθέτει οι υποδομές, τα μέσα και η διεξαγωγή των μεταφορών να λειτουργήσουν με κοινωνική ιδιοκτησία, κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό έλεγχο στο πλαίσιο της λαϊκής οικονομίας.

Γι’ αυτό πρέπει να δυναμώσει ο αγώνας για μια φιλολαϊκή ανάπτυξη με τους εργαζόμενους στην εξουσία, όπου ο ελληνικός σιδηρόδρομος θα είναι λαϊκή περιουσία, ενταγμένος σε ένα κεντρικό κρατικό φορέα μεταφορών και θα λειτουργεί με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Σταύρος Θεοδωράκης το βιογραφικό μου λέει…

Το βιογραφικό μου λέει ότι γεννήθηκα στα Χανιά, μεγάλωσα στην Αγία Βαρβάρα και δούλεψα ως δημοσιογράφος για 30 χρόνια, αφού πρώτα δοκίμασα πολλές δουλειές του ποδαριού. Όμως το 2014 “αποκαλύφθηκε” ότι ήμουν ανηψιός της Δάφνης Σημίτη, η οποία κατάγεται από την Άρτα – διπλανό χωριό απο τα Χανιά ως γνωστόν – ήμουν συνέταιρος του Μπόμπολα και πολλών άλλων εργολάβων και ενεργούμενος της Μέρκελ – την εποχή βέβαια που στην Ελλάδα η Μέρκελ ήταν Μαντάμ Μέρκελ.

Τα Fake News λοιπόν τα γνωρίζω εκ προσωπικής πείρας πριν αποτελέσουν προϊόν μελέτης.

Οι φανατικοί των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ήταν ίσως η πρώτη μεγάλη οργανωμένη ομάδα στην Ευρώπη που χρησιμοποίησε κατά κόρον τα FakeNews. Και αυτό το εύσημο κάποια στιγμή πρέπει να αποδοθεί. Ήταν η εποχή που το κάθε tweet αμειβόταν με 60 λεπτά όπως αποκάλυψε ένα γνωστό τρολ, ο καλός στρατιώτης PeterParker83…

Δείτε την οκτάλεπτη ομιλία για τις πολιτικές επιπτώσεις των Fake news:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

H Aγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Τρικάλων καταγγέλλει την άγρια καταστολή από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στην απεργιακή κινητοποίηση εκπαιδευτικών στο υπουργείο Παιδείας σήμερα Παρασκευή 2 του Μάρτη.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, όπως έκαναν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΝΔ – ΠΑΣΟΚ, υλοποιώντας τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών συμφερόντων, της ΕΕ, χτύπησε για άλλη μια φορά απεργιακή συγκέντρωση, όπως έκανε και προχτές με την συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ενάντια στους πλειστηριασμούς.

Με ΜΑΤ και χημικά χτύπησε απρόκλητα την απεργιακή συγκέντρωση δασκάλων και καθηγητών έξω από το Υπουργείο Παιδείας που απαιτούσαν καμιά απόλυση αναπληρωτή – συμβασιούχου εκπαιδευτικού, μαζικούς διορισμούς, μόνιμη δουλειά για όλους.

Το σίγουρο είναι ένα: Δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, δείχνει πόσο καλή είναι στη βρώμικη δουλειά των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και της κερδοφορίας τους.

Απάντηση πήρε από τους συγκεντρωμένους εκπαιδευτικούς που κατέλαβαν το προαύλιο του Υπουργείου Παιδείας και θα πάρουν νέα πιο μαζική, πιο δυναμική απάντηση απ όλους τους εργαζόμενους.

Δεν μας τρομοκρατούν. Η μαζικοποίηση του αγώνα είναι η απάντηση στον αυταρχισμό και την καταστολή.

Καλούμε όλα τα σωματεία να καταδικάσουν την τρομοκρατία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Την άμεση αποζημίωση των πληγέντων από τις καταστροφικές πλημμύρες και την αποκατάσταση των ζημιών στις υποδομέςστην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων, ζητάει με Ερώτησή του προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και τον Υπουργό Εσωτερικών,ο Βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ, κ.Κώστας Σκρέκας.

Όπως αναφέρει στην ερώτηση ο κ. Σκρέκας, μεγάλες ζημιές έχουν υποστεί τα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης, ο εξοπλισμός των αγροτών καθώς επίσης και κτηνοτροφικές μονάδες.Συμπληρώνει δε,ότι μεγάλες ποσότητες νερού συγκεντρώθηκαν στα πεδινά λόγω της υπερχείλισης των ποταμών, δημιουργώντας προβλήματα σε κατοικίες, στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και κυρίως σε καλλιεργήσιμες εκτάσεις.

Ειδική αναφορά γίνεται στις κατολισθήσεις στη Δημοτική Ενότητα Πιαλείας, στις καταστροφές των δρόμων στους πρόποδες του Κόζιακα, στις καλλιεργήσιμες εκτάσεις στην περιοχή της Φαρκαδόνας, όπωςεπίσης και στα προβλήματα που δημιουργηθήκαν λόγω των πλημυρών σεσπίτια και δρόμουςστο Βαλτινό Τρικάλων ακόμη και στην πόλη των Τρικάλων.

Ο κ. Σκρέκας ρωτάει τουςαρμόδιους Υπουργούς,πότε προβλέπουν να ολοκληρωθείη καταγραφή των ζημιών, αν και πότε προτίθεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ να καταβάλει τις προβλεπόμενες αποζημιώσειςστους πλημμυροπαθείς και ποιά η μέριμνα της Κυβέρνησης για τις απαιτούμενες επισκευές των δικτύων και την ανακατασκευή των πληγέντων υποδομών.

 

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ