16.2 C
Trikala
Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Εκπαιδευτική εκδρομή της Γ’ τάξης του 7ου Γυμνασίου στην Αθήνα (φωτό)

Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε η συγκεκριμένη διήμερη εκδρομή από τους καθηγητές του σχολείου μας  ενθουσιαστήκαμε αρκετά και περιμέναμε με ανυπομονησία την ημέρα της αναχώρησης.

- Advertisement -

Στις 8 Νοεμβρίου νωρίς το πρωί ξεκίνησε αυτή η πανέμορφη διαδρομή προς την Αθήνα με συνταξιδιώτη τη βροχή. Βέβαια, αυτό δεν στάθηκε εμπόδιο για την άφιξη μας στην Αθήνα. Όταν φτάσαμε,  απολαύσαμε το μεσημεριανό μας και επισκεφτήκαμε την Βουλή των Ελλήνων όπου είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε, εκτός από την ενημέρωση για  το κτίριο της Βουλής και μια συνεδρίαση ορισμένων Βουλευτών και Υπουργών. Στη Βουλή μας υποδέχτηκε θερμά ο κ.Σιμορέλης, Βουλευτής των Τρικάλων. Βγαίνοντας από το κτίριο της Βουλής είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε την αλλαγή Ευζώνων στην πλατεία συντάγματος και περπατήσαμε στον μαγευτικό Εθνικό Κήπο και στο Ζάππειο Μέγαρο. Όταν άρχισε να βραδιάζει γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και ετοιμαστήκαμε για την έξοδό μας σε μια παραδοσιακή ταβέρνα με ζωντανή μουσική.

Την επόμενη μέρα πήραμε το πρωινό μας στο ξενοδοχείο και αναχωρήσαμε γεμάτοι ανυπομονησία για τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Εκεί νιώσαμε ρίγος καθώς και θαυμασμό για τα δημιουργήματα των προγόνων μας. Ακολούθησε ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης και περίπατος στην Πλάκα, στην αρχαία αγορά και στα Αναφιώτικα όπου ξεκουραστήκαμε και απολαύσαμε το μεσημεριανό μας σε μία τοπική ταβέρνα. Τέλος, επισκεφτήκαμε το εξαιρετικό Κέντρο Πολιτισμού ‘ΊΔΡΥΜΑ ΝΙΑΡΧΟΣ’ και επιστρέψαμε με ένα τεράστιο χαμόγελο και πολλές όμορφες αναμνήσεις στα Τρίκαλα.

Ευχαριστούμε θερμά τους συνοδούς, καθηγητές του σχολείου μας,        κ. Σπανιά Αθανάσιο, κ. Γκούμα Δημήτριο, κ. Καλαμπαλίκη Ειρήνη και    κ. Καμπλιώνη Ευαγγελία που μοιράστηκαν μαζί μας στιγμές όμορφες εκτός αίθουσας.