22 C
Trikala
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Αγαπητοί συνάδελφοι

- Advertisement -

 

Ακόμα μια συνδικαλιστική χρονιά έφτασε στο τέλος της και ήρθε η ώρα του απολογισμού για το τοπικό συνδικαλιστικό σωματείο του κλάδου μας. Ήρθε η ώρα να δούμε τα επιτεύγματα αλλά και τα λάθη και τις πα­ραλείψεις μας. Ταυτόχρονα μια νέα συνδικαλιστική χρονιά αρχίζει και το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να σχεδιάσει την παραπέρα πορεία του και να προσδιορίσει τις προτεραιότητες του.

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΛΑΔΟΥ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

 

 

H έναρξη της συνδικαλιστικής χρονιάς που πέρασε που πέρασε σημαδεύτηκε από την αλλαγή στο κεντρικό πολιτικό σκηνικό, αφού την μνημονιακή κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ διαδέχτηκε στις αρχές του 2015 η αντιμνημονιακή –μέχρι τότε – κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Η αλλαγή κυβέρνησης γέννησε πολλές ελπίδες και προσδοκίες και στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης, που δυστυχώς όμως σήμερα ύστερα από 11 μήνες αποδεικνύονται στη συντριπτική πλειοψηφία τους φρούδες. Και αυτό διότι παρά την αναμφίβολα θετική και επιβεβλημένη ενέργεια της επιστροφής στα σχολεία των συναδέλφων που είχαν βγεί σε διαθεσιμότητα από την προηγούμενη κυβέρνηση και την κατάργηση της βάσης του 10 στο Λύκειο, συνεχίζει να βρίσκεται σε εξέλιξη μια πρωτοφανής επιχείρηση απο­δόμησης και υπονόμευσης του Δημόσιου Σχολείου, του βιοτικού επιπέδου, των βασικών δικαιωμάτων και των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών.

Η επανίδρυση των κατηργημένων τομέων στα ΕΠΑΛ-που πρωτίστως οφείλεται στους αγώνες που επι 2 και πλέον χρόνια έδωσε ο κλάδος- δυστυχώς δε συνοδεύτηκε από την επαναφορά στο προηγούμενο διδακτικό ωράριο το οποίο επίσης αυθαίρετα είχε αυξήσει η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα για ακόμη μια χρονιά οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών να είναι μηδενικοί. Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι εξαιτίας της αύξησης ωραρίου χάθηκαν μόνο στη Β’/θμια Εκπαίδευση 7000 θέσεις μόνιμων διορισμών.

Αντι αυτών και η νέα κυβέρνηση προτίμησε την πεπατημένη της πρόσληψης αναπληρωτών πλήρους ή μειωμένου ωραρίου που αμείβονται με λιγότερα από 500 ευρώ, αφήνοντας κενές χιλιάδες θέσεις στα σχολεία, αφού μέχρι και πριν λίγες μέρες υπήρχαν 1500 κενά στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της χώρας.

Αν συνυπολογίσουμε και τον διαρκώς μειούμενο αριθμό συνταξιοδοτήσεων που με τα υπό ψήφιση απαγορευτικά και σφαγιαστικά για τους μελλοντικούς συνταξιούχους μέτρα θα καταστεί μηδενικός, γίνεται αντιληπτό ότι για την επόμενη πενταετία τουλάχιστον δε θα γίνονται διορισμοί και οι συνταξιοδοτήσεις θα ελαχιστοποιηθούν. Αντιλαμβανόμαστε τι συνεπάγεται για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης ένα διαρκώς γηράσκον και με αυξανόμενο Μ.Ο ηλικίας διδακτικό προσωπικό το οποίο μάλιστα θα βρίσκεται στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης χάρη στις δίχως τέλος φοροεπιδρομές της κυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Όσον αφορά την αξιολόγηση – χειραγώγηση, παρά το προσωρινό πάγωμα της η κυβέρνηση και δια υπουργικών χειλέων δήλωσε ότι προτίθεται άμεσα να προχωρήσει σε εφαρμογή της σε όλο το δημόσιο, υποσχόμενη ως αντάλλαγμα νέο μισθολόγιο με αυξήσεις στους χαμηλόμισθους! Ποιος άραγε λογικός άνθρωπος σ΄αυτή τη χώρα μπορεί να πιστέψει κάτι τέτοιο ύστερα από τις αμέτρητες καθημερινές αυτοδιαψεύσεις της 3ης μνημονιακής κυβέρνησης της χώρας σε σχέση με τις προεκλογικές της δεσμεύσεις; Γιατί ως ελάχιστη ένδειξη καλής πρόθεσης και συνέπειας η κυβέρνηση δεν προβαίνει σε ξεπάγωμα των ΜΚ όπου βρίσκονται εγκλωβισμένοι χιλιάδες συνάδελφοι εδώ και 4 χρόνια;

Τα μεγάλα προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών λοιπόν, όχι μόνο δεν επιλύθηκαν από την νέα κυβέρνηση αλλά προστέθηκαν και άλλα χειρότερα. Και αυτά που έρχονται προμηνύονται ακόμα πιο δυσοίωνα. Τελικό αποτέλεσμα των μνημονιακών αυτών πολιτικών είναι να καταπατάται βάναυσα το δικαίωμα της νεολαί­ας στη μόρφωση, στην εργασία και τελικά στη ζωή και το μέλλον.

Αποκαλυπτικό των προθέσεων της κυβέρνησης είναι το πρόσφατο γεγονός της αναγκαστικής διάθεσης στα ΔΙΕΚ δεκάδων συναδέλφων χωρίς αίτηση τους οι οποίοι μάλιστα καλούνται να αναπληρώσουν υπερωριακά και -πιθανότατα χωρίς επιπλέον αμοιβή- τις 7 χαμένες με υπαιτιότητα της κυβέρνησης εβδομάδες διδασκαλίας από την προβλεπόμενη έναρξη των μαθημάτων, μόνο και μόνο επειδή το ΥΠΕΘ αρνούνταν να προσλάβει το αναγκαίο προσωπικό. Ας μην εκπλαγούμε λοιπόν αν δούμε το ίδιο εργασιακό μοντέλο να εφαρμόζεται και στην εξαγγελθείσα από τον ΥΠΕΘ ενισχυτική διδασκαλία τις αμέσως επόμενες μέρες.

Είναι άραγε τυχαίο ότι την άνοιξη επανήλθε από επίσημα χείλη και η απαράδεκτη πρόταση του τέως υπουργού Παιδείας κ. Λοβέρδου να εργασθούν άνεργοι εκπαιδευτικοί εθελοντικά αμισθί, για να καλύψουν κενά;

Ταυτόχρονα με όλα αυτά οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι εργαζόμενοι δεχόμαστε την τελική επίθεση στα εργασιακά και ασφαλιστικά μας δικαιώματα, όπου εργατικές κατακτήσεις δεκαετιών καταργούνται σε μια νύχτα μέσα σε ένα κλίμα υποταγής και φόβου. Οι συντάξεις, τα επικουρικά ταμεία και το εφάπαξ πετσοκόβονται εκ νέου, ετοιμάζεται νέα επιδρομή στο ασφαλιστικό, νέες μειώσεις στις συντάξεις με τελικό αποτέλεσμα την βασική σύνταξη των 384 ευρώ και δουλειά μέχρι τα βαθιά γεράματα(τα 67 έτη με 40 χρόνια εργασίας θεωρούνται δεδομένα και τα 70 είναι επι θύραις).

 

Ε.Λ.Μ.Ε.Τ : ΔΡΑΣΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

 

Το ερώτημα όμως είναι : εμείς ως εκπαιδευτικοί και το συνδικαλιστικό μας κίνημα τι κάναμε;

 

Οι κυριότερες δράσεις – παρεμβάσεις της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ τη χρονιά που πέρασε

  • Καταρχήν οφείλουμε να αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια η συγκρότηση του Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ έγινε τέσσερις μήνες μετά την ανάδειξη του νέου Δ.Σ (στις 21/4/2015). Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έγινε δεκτή η πρόταση για αναλογικό και αντιπροσωπευτικό προεδρείο που κατέθεσαν εξαρχής η ΔΑΚΕ αλλά και το ΠΑΜΕ (Αγωνιστική συσπείρωση) ως τη μόνη λύση που σέβονταν το εκλογικό αποτέλεσμα. Αντίθετα η Πρωτοβουλία και η Αγωνιστική κίνηση ζητούσαν «αριστερό», όπως το χαρακτήριζαν, προεδρείο. Για να διευκολύνει την κατάσταση και δείχνοντας καλή θέληση η ΔΑΚΕ αποσύρθηκε από τη διεκδίκηση της προεδρίας παρότι ήταν πρώτη σε ψήφους παράταξη. Ετσι εκλέχτηκε πρόεδρος μέλος της Πρωτοβουλίας η οποία όμως παραιτήθηκε την ίδια μέρα, επειδή στις υπόλοιπες θέσεις δεν εκλέχτηκαν μέλη «αριστερών» παρατάξεων. Ως εκ τούτου και καθώς δεν ήταν πλέον δυνατό το σωματείο να παραμένει ακέφαλο η ΔΑΚΕ έπειτα από αμέτρητες εκκλήσεις που έκανε για συνεργασία και οι οποίες έπεσαν στο κενό-ανέλαβε ακόμα μια φορά να σηκώσει το βάρος της ευθύνης, ώστε να λειτουργήσει το σωματείο.
  • Παρα ταύτα πρέπει να τονίσουμε ότι στη συνέχεια πρώτιστο μέλημα του Δ.Σ. ήταν η προάσπιση των συμφερόντων του κλάδου πέρα και πάνω από ιδεολογικές διαφορές.
  • Το Φεβρουάριο το Δ.Σ εξέφρασε τη συμπαράσταση του στο αίτημα του συλλόγου διδασκόντων του Γυμνασίου Οξύνειας και των πολιτιστικών συλλόγων του πρώην Δήμου Χασίων για μετεγκατάσταση του σχολείου στο σημείο 11.500, όπου υπάρχει σύγχρονο Δημοτικό κτίριο θεωρώντας ότι αυτή είναι η πλέον κατάλληλη λύση για την ενδυνάμωση του σχολείου.
  • Τον Ιούνιο το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ, με ομόφωνη απόφαση του, ζητά στον υπολογισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων να εφαρμόζονται τα εξής κριτήρια:

1) Βάση του υπολογισμού να αποτελεί το διδακτικό ωράριο που ίσχυε πριν την αυθαίρετη αύξηση που επέβαλε η προηγούμενη κυβέρνηση και ο ανώτατος αριθμός μαθητών ανα τμήμα να είναι οι 25 μαθητές

2) Για το έτος 2015-2016 να συνυπολογιστούν και οι μειώσεις ωραρίου που θα έχουν δεκάδες συνάδελφοι βάσει των ετών υπηρεσίας τους μέχρι 31/12/2015. Το αντίστοιχο να εφαρμοστεί και για κάθε νέο σχολικό έτος εφεξής.

3) Στη διαδικασία του υπολογισμού κενών-πλεονασμάτων σε κάθε σχολείο (Πίνακας Α΄) να συμμετέχει και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου και να μην αποφασίζει μόνος του ο διευθυντής

  • Από 1-3 Ιουλίου έλαβαν χώρα οι εργασίες για το 17ο συέδριο της ΟΛΜΕ όπου η ΕΛΜΕ Τρικάλων εκπροσωπήθηκε από 4 αντιπροσώπους
  • Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2015-16 το Δ.Σ με υπόμνημα και παράσταση στη Δ.Δ.Ε κατέθεσε τις θέσεις – προτάσεις του για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων :

 

  1. Οι μαθητές να πάρουν έγκαιρα τα βιβλία τους, ώστε να μην υπάρχει κανείς μαθητής χωρίς βιβλία με την έναρξη των μαθημάτων.
  2. Οι μεταφορές των μαθητών να γίνονται δωρεάν και να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή μετακίνησή τους προς και από το σχολείο τους.
  3. Να γίνουν όλες οι αναγκαίες ενέργειες για την δωρεάν σίτιση των μαθητών όπου προβλέπεται (Μουσικό Σχολείο).
  4. Να καλυφθούν όλα τα λειτουργικά κενά, πριν την έναρξη των μαθημάτων.
  5. Οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα σχολεία να ολοκληρωθούν έγκαιρα και με τα ίδια μέτρα και σταθμά για όλους βάσει των κείμενων διατάξεων, ώστε να μην αδικηθεί κανένας συνάδελφος.
  6. Να μην ανατεθούν υποχρεωτικές υπερωρίες.
  7. Να μη γίνουν συγχωνεύσεις τμημάτων και κανένα τμήμα να μη λειτουργήσει με πάνω από 25 μαθητές.
  8. Όσοι συνάδελφοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο σχολείο της οργανικής με την πρώτη ανάθεση και κινδυνεύουν να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο, να τους ανατίθενται ώρες της δεύτερης ανάθεσης.
  9. Σε σχολεία όπου υπηρετούν με οργανική εκπαιδευτικοί με αναγνωρισμένη δεύτερη ειδικότητα και οι οποίοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο κινδυνεύοντας να μετακινηθούν σε άλλο σχολείο, να τους ανατίθενται ώρες της δεύτερης ειδικότητας, εφόσον δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί πρώτης ειδικότητας για να καλύψουν το κενό
  10. Σε σχολεία με μαθητές με βεβαιωμένη μαθησιακή δυσκολία να εφαρμοστεί η κείμενη νομοθεσία για τη μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα. (ν.4186/2013 Άρθρο 28, παρ.15). Συγκεκριμένα στον εν λόγω νόμο αναφέρεται πως: «Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και στα οποία έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός μαθητών, ο αριθμός αυτός μειώνεται σε αναλογία, για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά τρείς μαθητές λιγότερους και οι μαθητές κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας και έγκρισης του αρμόδιου Σχολικού Συμβούλου.»
  11. Να καλυφθούν έγκαιρα τα κενά που υπάρχουν στα τμήματα ένταξης, ώστε αυτά να λειτουργήσουν ομαλά.

    

  • Τον Οκτώβριο του 2015 ύστερα από διαμαρτυρίες συναδέλφων ότι κάποιοι διευθυντές σχολείων αναθέτουν σε εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους εφημερία, το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ καλεί όλους τους διευθυντές να εφαρμόσουν την ισχύουσα νομοθεσία.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Π.Δ 201/1998,αρθ. 13, παρ. 2 «…Οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν το ωράριο τους σε δύο σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, σ’ αυτό που είναι οργανικά τοποθετημένοι… και Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τρία και περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστο το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο»

 

  • Τον ίδιο μήνα καλέσαμε τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν την Ε.Λ.Μ.Ε.Τ για τα κτιριακά ή άλλα προβλήματα του σχολείου τους που άπτονται των αρμοδιοτήτων των Ο.Τ.Α προκειμένου το Δ.Σ να πραγματοποιήσει παραστάσεις για την επίλυση τους.
  • Στις 13/10 το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε Τρικάλων με αφορμή την αβάσιμη και απαράδεκτη καταδίκη των συναδέλφων συνδικαλιστών της Ε.Λ.Μ.Ε Σάμου, επειδή υπερασπίστηκαν ως όφειλαν τις αποφάσεις του κλάδου εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση του στους καταδικασθέντες συναδέλφους, δηλώνει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την κάθετη αντίθεση του στην ποινικοποίηση των αγώνων των εργαζομένων και καλεί τους συναδέλφους σε διαρκή αγωνιστική επαγρύπνηση εν όψει της νέας επίθεσης που εξαπέλυσε η κυβέρνηση εναντίον των εργαζομένων
  • Την ίδια μέρα με αφορμή το πρόσφατο κρούσμα στο εργοστάσιο γάλακτος Τρίκκη όπου οι εργαζόμενοι πιέστηκαν από την εργοδοσία να υπογράψουν ατομικές συμβάσεις εργασίας- εξαιτίας της εφαρμογής της αντεργατικής νομοθεσίας που ψηφίστηκε ιδίως από το 2009 και εξής τσακίζοντας τα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων-το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ εξέφρασε τη συμπαράσταση του στον αγώνα τους και την κάθετη αντίθεση του στην κατάργηση της συλλογικής σύμβασης εργασίας και την καθιέρωση ατομικών συμβάσεων. Παράλληλα κάλεσε όλους τους εργαζόμενους σε αγωνιστική επαγρύπνηση για την υπεράσπιση των ασφαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων τους.

 

  • Στις 24/11 με αφορμή την απόφαση του Υ.Π.Ε.Θ με την οποία εκπαιδευτικοί της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης διατίθενται υποχρεωτικά στα Δ.Ι.Ε.Κ για συμπλήρωση ωραρίου, το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ επισήμανε ότι για την κάλυψη των διδακτικών αναγκών των Δ.Ι.Ε.Κ το Υ.Π.Ε.Θ όφειλε εδώ και καιρό να είχε προσλάβει εξειδικευμένο προσωπικό σύμφωνα με τις ειδικές ανάγκες κατάρτισης ενηλίκων που απαιτεί η συγκεκριμένη βαθμίδα Εκπαίδευσης.Η αναγκαστική διάθεση εκπαιδευτικών της Β΄/θμιας Εκπαίδευσης που αποφάσισε το Υ.Π.Ε.Θ μόνο προβλήματα θα επιφέρει διότι:
  1. Καταστρατηγεί το υποχρεωτικό εργασιακό ωράριο των υποχρεωτικά διατιθέμενων εκπαιδευτικών, αφού εκ των πραγμάτων λόγω της φύσης των μαθημάτων στα Δ.Ι.Ε.Κ πολλοί απ΄αυτούς θα κληθούν να διδάξουν την ίδια μέρα και πρωί στο σχολείο και απόγευμα σε Δ.Ι.Ε.Κ κάτι που αντιβαίνει σαφώς στην κείμενη νομοθεσία
  2. Η Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι μια βαθμίδα Εκπαίδευσης με εντελώς διαφορετικά διδακτικά προγράμματα και ανάγκες από την Β΄/θμια
  3. Είναι σαφές ότι στη Β΄/θμια Εκπαίδευση όχι μόνο δεν υπάρχει πλεόνασμα εκπαιδευτικών- όπως αφήνει να αιωρείται το Υ.Π.Ε.Θ- αλλά αντιθέτως έλλειμμα και τα όποια τεχνητά πλεονάσματα οφείλονται αποκλειστικά στην απαράδεκτη αύξηση του διδακτικού ωραρίου που παραμένει μέχρι σήμερα σε ισχύ και στην εξίσου απαράδεκτη αύξηση μαθητών ανα τμήμα.

Ως εκ τούτου ζητάμε από τον Υ.Π.Ε.Θ να προβεί στην άμεση ανάκληση της εν λόγω απόφασης και την άμεση πρόσληψη του αναγκαίου διδακτικού προσωπικού.

Το συγκεκριμένο θέμα παραμένει σε πρώτη προτεραιότητα για την Ε.Λ.Μ.Ε.Τ καθώς από τους 25 συναδέλφους που διατέθηκαν αναγκαστικά στα ΔΙΕΚ στο Νομό μας έκαναν ένσταση οι 18 αλλά έγιναν δεκτές μόλις 6. Αντίθετα στους άλλους Νομούς της Θεσσαλίας διατέθηκαν στα ΔΙΕΚ πολύ λιγότεροι εκπαιδευτικοί και αυτοί με αίτηση τους. Μετά την απόρριψη των περισσότερων ενστάσεων από την Περιφέρεια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ κάλεσε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που εξαναγκάζονται να διδάξουν στα Δ.Ι.Ε.Κ:

  1. Να μη δεχθούν για κανένα λόγο να εργαστούν την ίδια μέρα και πρωινό ωράριο στο σχολείο και απογευματινό στο Δ.Ι.Ε.Κ, διότι κάτι τέτοιο αποτελεί παραβίαση του εργασιακού ωραρίου και είναι παράνομο
  2. Να μη δεχθούν επ’ ουδενί να διδάξουν για περισσότερες ώρες από όσες διατίθενται εβδομαδιαίως σύμφωνα με την απόφαση του Υ.Π.Ε.Θ

 

                                   ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε.Τ

 

  • Ενίσχυση πολυτεκνικής ορφανικής οικογένειας εκλιπούσας συναδέλφου
  • 25/11/2015, η Ε.Λ.Μ.Ε Τρικάλων καλεί τους συνάδελφους εκπαιδευτικούς να ενισχύσουν οικονομικά οικογένειες μαθητών του Νομού μας, που ο ένας πρόκειται να υποβληθεί άμεσα σε σοβαρή χειρουργική επέμβαση και ο άλλος αντιμετωπίζει χρόνιο πρόβλημα υγείας και γι΄αυτό χρειάζονται την οικονομική στήριξη όλων μας. Η ανταπόκριση των συναδέλφων είναι άμεση.
  • 2/12/2015,το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ καλεί όσα μέλη της ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν δωρεάν μαθήματα στις Τ.Π.Ε να δηλώσουν ενδιαφέρον. Ήδη αρκετοί συνάδελφοι εκδήλωσαν ενδιαφέρον και τα μαθήματα θα ξεκινήσουν αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Όπως είναι γνωστό, συνάδελφοι, η Ε.Λ.Μ.Ε.Τ διατηρεί στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων Τράπεζα Αίμα­τος και κάθε χρόνο οργανώνει 2 εθελοντικές αιμοδοσίες. Φέτος από την Τράπεζα Αίματος και παρά την μικρή δυναμικότητά της δόθηκαν 7 φιάλες αίματος σε οικογένειες συναδέλφων. Η Τράπεζα Αίματος της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ, αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες, δυ­στυχώς αυτή τη στιγμή έχει μόνο 2 φιάλες αίματος. Γι΄ αυτό σας καλούμε για μια ακόμη φορά να την ενισχύσετε συμμετέχοντας στην εθελοντική αιμοδοσία που θα διεξαχθεί το αμέσως επόμενο διάστημα σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί. Πρέπει να ξέρετε ότι –εκτός από τις οργανωμένες αιμοδοσίες-οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί κάποιος να δώσει αίμα, μπορεί να μεταβεί στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων στο τμήμα αιμοδοσίας και να δώσει αίμα λέγοντας ότι το δίνει για την Τράπεζα Αίματος της Ε.Λ.Μ.Ε Τρικάλων, ειδοποιώντας ταυτόχρονα και την Ε.Λ.­Μ.Ε.Τ ώστε να προβεί στον σχετικό έλεγχο.

 

                                                      ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ – ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

 

Αυτές ήταν αγαπητοί συνάδελφοι οι κυριότερες δράσεις, θέσεις και παρεμβάσεις της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ τη χρονιά που πέρασε. Το βα­σικό κριτήριο στον τρόπο λειτουργίας μας ως Δ.Σ ήταν η υπεράσπιση των συμφερόντων της Δημόσιας Εκπαί­δευσης και των εκπαιδευτικών, προσπαθώντας να αποφύγουμε όσο το δυνατόν περιττές οξύνσεις και αντιπα­ραθέσεις που δεν προσφέρουν τίποτα στην αποτελεσματική διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων του κλάδου μας. Εδώ αξίζει να αναφερθεί ότι περισσότερες από το 80% των προαναφερθέντων αποφάσεων του Δ.Σ ήταν ομόφωνες.

Μπροστά στην πρωτοφανή επίθεση που δεχόμαστε ως κλάδος και ως εργαζόμενοι η μόνη μας ελπίδα είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να συσπειρωθούμε στο σωματείο μας και να του δώσουμε δύναμη. Βασικός στόχος όλου του συνδικαλιστικού κινήματος είναι η οργάνωση των αγώνων των εργαζομένων, για να σταματήσουν αυτές οι πολιτικές λιτότητας και καταστροφής των κοινωνικών αγαθών που εφαρμόζονται από την κυβέρνηση – Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. και κεφάλαιο.

 

Γι΄ αυτό καλούμαστε όλοι να συμμετέχουμε μαζικά στις εκλογές της Πέμπτης 17-12-2015 για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ και Ε.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ δυναμώνοντας τη φωνή του σωματείου μας.

 

Για το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε.Τ

 

                       Ο Πρόεδρος                                                        Ο Γεν. Γραμματέας

                 Τσιγάρας Σπήλιος                                                Πασχάλης Νικόλαος

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ