16.5 C
Trikala
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Η ΣΤ ‘ ΤΑΞΗ ΤΟΥ 31ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧ.ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Την Παρασκευή 27 Μαϊου 2016 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική επίσκεψη της  ΣΤ΄τάξης του 31ου Δημ. Σχολ. Τρικάλων στην όμορφη πόλη  των Ιωαννίνων. Η διαδρομή κύλησε γρήγορα και ευχάριστα. Η συνοδεία μουσικής, τα πειράγματα, τα γέλια και οι φωτογραφίες συντρόφευαν το ταξίδι μας.

- Advertisement -

Πρώτος προορισμός ήταν το μουσείο Ελληνικής Ιστορίας του Παύλου Βρέλλη. Εντυπωσιαστήκαμε από τα κέρινα ομοιώματα πάνω στα οποία έχει αποτυπωθεί με μεράκι η ιστορία της Ηπείρου αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας.

Η περιήγηση συνεχίστηκε στο νησάκι των Ιωαννίνων, στο κέντρο της λίμνης Παμβώτιδας, ανάμεσα σε καλαμιώνες και αιωνόβια πλατάνια. Η πανέμορφη διαδρομή με το καραβάκι στα νερά της λίμνης, το σεράι (πλέον μουσείο) του Αλή Πασά, τα καταστήματα, τα χέλια και τα βατραχοπόδαρα έκαναν απολαυστικό το μικρό μας ταξίδι. Παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής από το νησάκι φτάσαμε στο Μώλο και ανηφορίσαμε την οδό Αβέρωφ. Στο νούμερο 55, σε ένα όμορφο μαγειρείο (Φύσα Ρούφα), γευματίσαμε δοκιμάζοντας πικάντικες νοστιμιές.

Αφού ξεκουραστήκαμε αρκετά, περπατήσαμε στο κέντρο της πόλης και στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το κάστρο του Ιτς Καλέ. Είδαμε την πόλη των Ιωαννίνων από ψηλά, ανεβήκαμε στα υψώματα και στις πολεμίστριες , επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο, το Τζαμί, τον τάφο του Αλή Πασά και το Δημοτικό Μουσείο.

Γύρω στις 17:00 ανεβήκαμε στο λεωφορείο και πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Μετά από μισή περίπου ώρα διαδρομής, σταματήσαμε στο πανέμορφο Μέτσοβο. Στα παραδοσιακά καφενεδάκια του χαλαρώσαμε και απολαύσαμε παγωτό και κρύα σοκολάτα. Αφού ψωνίσαμε διάφορα αναμνηστικά, το αποχαιρετήσαμε και ύστερα από δύο ώρες περίπου ταξίδι, φτάσαμε στα Τρίκαλα.

Στο υπέροχο ταξίδι μας, μας συνόδευαν οι δάσκαλοί μας: Τσιαντού Ελένη και Βαμπούλας Μιλτιάδης.