Μετά από τόσα χρόνια παρουσίας, το Facebook παραμένει το πιο ευρέως διαδεδομένο κοινωνικό δίκτυο για τους Β2C και B2B marketers. Με τα επίπεδα χρήσης να φτάνουν το 96% και 88% στις εταιρίες B2C και B2B αντίστοιχα, το Facebook εξακολουθεί να είναι ένα πολύ σημαντικό κοινωνικό δίκτυο.
- Advertisement -
Όταν όμως τέθηκε το ερώτημα στους B2B marketers για το ποιο κοινωνικό δίκτυο θα ήταν μονόδρομος για αυτούς, τότε η απάντησή τους άλλαξε τα δεδομένα, με το LinkedIn να είναι το πιο σημαντικό γι’ αυτούς.
Δείτε στη συνέχεια τα αποτελέσματα της έρευνας.
Πηγή: statista.com, socialmedialife.gr