24.3 C
Trikala
Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Στελέχη εκπαίδευσης από την Νορμανδία επισκέφτηκαν τα Τρίκαλα (φωτό)

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ MERCI III ERASMUS+ MOBILITY AGREEMENT FOR SCHOOL STAFF AND QUALITY COMMITMENT FOR SCHOOL EDUCATION ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 8 ΓΕΛ ΤΡΙΚΑΛΩΝ 28/2 ΕΩΣ 5/3/2022
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ MERCI III, 4 στελέχη της εκπαίδευσης από την Νορμανδία επισκέφτηκαν τα Τρίκαλα από 28/2/2022 έως 5/3/2022.
Το θέμα της επιτόπιας παρακολούθησης είναι τα «Συμπεριληπτικά Σχολεία», ένα πρόγραμμα που στόχο έχει να αναπτύξει και να εφαρμόσει καινοτόμες στρατηγικές συμπεριληπτικής εκπαίδευσης μέσω επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης προκειμένου να ανταπεξέλθουν στην διαφορετικότητα των μαθητών τους, συγκεκριμένα σε μαθητές και μαθήτριες με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία, με πολιτισμική ή γλωσσική διαφοροποίηση, νεοεισερχόμενους/-νες και θύματα φτώχιας.
Οι Murielle Stefanovic, Loic Vavasseur, Nadine Bichet και Katia Blaise Grouet κατά την διάρκεια του προγράμματος επισκέφτηκαν το 8 ΓΕΛ Τρικάλων όπου ξεναγήθηκαν και παρακολούθησαν την λειτουργία ενός Γενικού Λυκείου της χώρας μας με την βοήθεια της κα Ζωής Περιστέρη (Διευθύντρια) και κα Βασιλικής Σαρκατζή (Υποδιευθύντρια-Συντονίστρια του προγράμματος), των εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου καταγράφοντας ανάμεσα στα άλλα το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας, τον προσανατολισμό των μαθητών στην ακαδημαϊκή τους επιλογή, τις μεθόδους διδασκαλίας και την διαδικασία αξιολόγησης μαθητών-εκπαιδευτικών.
Τις δύο επόμενες ημέρες οι Νορμανδοί εταίροι μας επισκέφτηκαν την κα Ελένη-Μαρίνα Ξυνοπούλου, Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Τρικάλων η οποία μαζί με προσωπικό της Διεύθυνσης έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για την διοίκηση όλων των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, με έμφαση στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση, τη διαχείριση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και την εκπαίδευση των μεταναστών και προσφύγων. Η κ. Ξυνοπούλου ανέλυσε διεξοδικά στους επισκέπτες τον τρόπο λειτουργίας της «παράλληλης στήριξης» στα ελληνικά σχολεία, και τους διαφορετικούς τύπους εκπαίδευσης που παρέχονται στα παιδιά του προσφυγικού πληθυσμού. Επιπλέον, αναφέρθηκε στα πολιτιστικά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά οφέλη των συνεργασιών στο πλαίσιο των διακρατικών συμπράξεων, ανάμεσα σε ευρωπαϊκά σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς.
Οι συμμετέχοντες επισκέφτηκαν τον Δήμο Τρικκαίων και ιδιαίτερα την κα Έφη Λεβέντη, Αντιδήμαρχο Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού η οποία μαζί με τον συνεργάτη της κο Μιχαλάκη ενημέρωσαν και συζήτησαν πρώτα για την διαχείριση των σχολείων από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής και ο ρόλος της Αντιδημάρχου σε αυτόν τον τομέα και στην συνέχεια παρουσίασαν τις καινοτομίες και τις δράσεις του Δήμου για την βελτίωση του ευ ζην των πολιτών.
Την επόμενη ημέρα οι Γάλλοι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα επισκέφτηκαν στα πλαίσια του προγράμματος το 7Ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων και το 35ο Δημοτικό σχολείο , όπου οι Διευθυντές αυτών κα Γεωργία Κουράκου (Διευθύντρια 7ου Πειραματικού Γυμνασίου) και κος Δημήτριος Καρακούσης (Διευθυντής 35ου Δημοτικού σχολείου) στην συνάντηση πού είχαν μαζί τους επικεντρώθηκαν στην λειτουργία των γυμνασίων και των δημοτικών καταγράφοντας τις ομοιότητες και διαφορές με την λειτουργία των αντίστοιχων βαθμίδων στην χώρα τους. Ιδιαίτερα ενημερώθηκαν για την λειτουργία των τμημάτων ένταξης και την παράλληλη στήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία και την διαφορετικότητα του προγράμματος σπουδών ενός πειραματικού γυμνασίου.
Τέλος, οι Γάλλοι εταίροι μας επισκέφτηκαν όλα τα αξιοθέατα της πόλης μας , τα Μετέωρα , δοκίμασαν τοπικά φαγητά και ποτά και γνώρισαν κάποια ήθη και έθιμα του τόπου μας ιδιαίτερα τις Απόκριες.

- Advertisement -

Ευχαριστούμε πολύ που είχαμε την τιμή και την ευκαιρία να περάσουμε μία τόσο δημιουργική εβδομάδα μαζί.

Η Διεύθυνση του 8 ΓΕΛ Τρικάλων

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ