16.5 C
Trikala
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Ανακοίνωση από Άγιο Όρος για τα ομόφυλα ζευγάρια: «Ασελγούν στην ανθρώπινη φύση – Μεγάλο έγκλημα»

Το Άγιο Όρος στην ανακοίνωση του για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών κάνει λόγο για μεγάλο «έγκλημα».

- Advertisement -

Είναι ξεκάθαρη η αντίθεση στο νομοσχέδιο για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών και όπως αναφέρουν στην ανακοίνωση τους κάτι τέτοιο «ασελγεί στη φύση».

Επιπλέον στην ανακοίνωσή τους λένε ότι «Η αγάπη βασιλεύει»… και πώς «Είναι ντροπή για εκείνους που κάνουν αυτά τα νομοσχέδια και θεωρούν φυσική την εξέλιξη αυτή».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αγίου Όρους για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών

«Με αφορμή την κατάθεση του νομοσχεδίου «Ισότητα στον πολιτικό γάμο. Τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» για ψήφιση από την Ελληνική Βουλή, συνήλθαν στις Καρυές, σήμερα 8.2.2024, οι 40 Καθηγούμενοι και Αντιπρόσωποι των Ιερών Μονών του Αγίου Όρους και λόγω της μείζονος και ιδιαζούσης σοβαρότητας του θέματος αποφάσισαν να απευθυνθούν με την παρούσα ανακοίνωση σε κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο και να συμπαρασταθούν στην αγωνία και τον αγώνα της Εκκλησίας για την προστασία του πυρήνα της ανθρώπινης ζωής.

Το νομοθέτημα, όπως προβλέπει το σχέδιο νόμου, ενώ θέλει να διασφαλίσει την αρχή της ισότητας μέσω της σύναψης «γάμου» σε πρόσωπα του ίδιου φύλου και ακόμη την προστασία από διακρίσεις, καταστρατηγεί θεμελιώδεις αρχές της ανθρώπινης ύπαρξης και θανατώνει τη δυνατότητα της ζωής και της φυσιολογικής ανάπτυξης του παιδιού.

Διαλύεται όχι η ανθρώπινη οικογένεια, αλλά ολόκληρη η ανθρώπινη ύπαρξη.

Πώς λειτουργεί η ζωή; Ο καθένας μας προέρχεται από μία μητέρα και έναν πατέρα, σύμφωνα και με την απόκριση του Χριστού: «οὐκ ἀνέγνωτε ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ’ ἀρχῆς ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς;» (Ματθ. 9, 4).

Η θεσμοθέτηση «γάμου» μεταξύ προσώπων του ίδιου φύλου είναι ανατροπή του χριστιανικού γάμου και του θεσμού της οικογένειας και έχει απορριφθεί από τη σύνολη εκκλησιαστική παράδοση και αντιμετωπίζεται με την μετάνοια, η οποία είναι αλλαγή τρόπου ζωής.

Επίσης, το έμβρυο κυοφορείται εννέα μήνες και γεννιέται. Το νεογέννητο του ανθρώπου είναι το πιο ασθενές νεογέννητο της κτίσεως. Δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Εάν δεν το φροντίσει η μάνα του, δεν το θηλάσει, πέθανε… Ο Θεός δίνει την ευθύνη στους γεννήτορες να συμπράξουν στη διαμόρφωσή του και να γίνουν με αυτόν τον τρόπο συνδημιουργοί του Θεού.

Εάν τυχόν το νεογέννητο στρέψει το βλέμμα προς την μητέρα και θέλει θηλασμό, και στη θέση της βρίσκεται κάποιος άλλος, συγχέει τις πληροφορίες, παραμορφώνεται, ατιμάζεται.

Το χρέος σεβασμού σε ένα νέο πλάσμα απαιτεί θυσία για να μπορέσει να αναπτυχθεί φυσιολογικά, να χαρεί τη ζωή του. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος ενώσεως και ανάπτυξης του ανθρώπου.

Μετά από εννέα μήνες γεννιέται σε μία ευρύτερη μήτρα, που είναι το οικογενειακό περιβάλλον, και αρχίζει μία άλλη πλάση του ανθρώπου, του παιδιού, μέσα στην οικογένεια. Γνωρίζει τη μητέρα σαν την γυναίκα που το θηλάζει και το τρέφει με το γάλα της και το περιποιείται.

Γνωρίζει τον πατέρα σαν τον άνδρα που το αγαπά και το φροντίζει με τον τρόπο του. Παίρνει δύναμη πνευματική και σωματική από τον αμοιβαίο σεβασμό του πατέρα και της μητέρας για να προχωρήσει στη δεύτερη φάση που περνά στην παιδική ηλικία, πάει στην εφηβική, προχωρεί ελεύθερο μέσα στην κοινωνία και δέχεται την αγωγή του πολιτισμού και του τόπου του.

Ο Θεός φτιάχνει τον άνθρωπο για να ζήσει, όχι για να πεθάνει∙ ούτε να πεθάνει στη μήτρα της μητέρας του, ούτε στη μήτρα της παιδικής ηλικίας, ούτε στη μήτρα της ιστορίας.

Συμμετέχει στο θαύμα της ζωής, για να ζήσει και να αναληφθεί στην αιώνια ζωή.

Κι αυτό, με τη χάρη του Πνεύματος το κάνει η Εκκλησία, δι’ ης «νεουργείται και θεουργείται η σύμπασα».

Κι αυτή αποτελεί την τελική μήτρα, η οποία πλάθει τον άνθρωπο και τον ετοιμάζει να γεννηθεί στον χώρο της καινής πολιτείας, στα «σκηνώματα» τα αγαπητά και ποθούμενα της ελευθερίας του μέλλοντος αιώνα.

Αυτός είναι ο σκοπός και ο λόγος, για τον οποίο ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο και τον άνθρωπο.

Αυτοί που απελευθερώθηκαν και γεννήθηκαν πέρα από την μήτρα της ιστορίας, δηλαδή στη χάρη της αιώνιας ζωής, υπάρχουν, προσεύχονται και μας συγκρατούν όλους στη ζωή, και αποτελούν τον πολικό αστέρα, όπου κατευθύνεται η ανθρωπότητα.

Η επιχειρούμενη ύβρις, με την αρχική έννοια της λέξης, αποτελεί αρνηση της υπάρξεως του ανθρώπου, αποσάθρωση στα θεμέλια του οικοδομήματος της ανθρωπότητας. Δεν θίγεται μόνο το ευαγγέλιο και η ελληνική κοινωνία. Αποδομείται το σύμπαν. Είτε είσαι πιστός είτε άπιστος, θα γεννηθείς με τον ίδιο τρόπο. Όταν αυτά τα αλλοιώνεις, στην ουσία αποφασίζεις ένα αργό αλλά σίγουρο θάνατο της ανθρωπότητας. Όταν παντρεύονται στην εκκλησία, άνδρας και γυναίκα, παίρνουν την ευλογία της Εκκλησίας και ευχές για πολυτεκνία και καλλιτεκνία.

Ο αληθινός χαρακτήρας του γάμου φανερώνεται με ενάργεια με την παρουσία του Χριστού στον γάμο της Κανά, διότι «το μυστήριον τούτο μέγα εστίν, εις Χριστόν και εις την Εκκλησίαν» κατά τον απόστολο Παύλο. Αυτός ο «γάμος», που προωθείται σήμερα, οδηγεί στο αδιέξοδο. Ετοιμάζονται πλάσματα τραυματισμένα, ανάπηρα. Σεβαστείτε τη φύση του ανθρώπου.

Οι σκέψεις αυτές προέρχονται από τη Γραφή και τους Αποστόλους, καθώς και από την Παράδοση και τις αποφάσεις των Πατέρων της Εκκλησίας, οι οποίοι έθεσαν όρους για την ορθόδοξη πίστη και ιερούς κανόνες που καθορίζουν τα όρια εντός των οποίων πρέπει να κινούνται όλα τα μέλη της.

Ιδιαίτερα ο Απόστολος Παύλος είναι σαφής όταν τονίζει: «Ή δεν γνωρίζετε ότι οι αδίκοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Μην πλανιέστε∙ ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι, ουδέ λοίδοροι, ουδέ αποκλέπτονται τη βασιλεία του Θεού» (1η Κορινθίους 6, 9-10).

Ταυτόχρονα, η Εκκλησία συνεχίζει την αποστολή της να ποιμαίνει και να θεραπεύει, ώστε όλοι οι πιστοί να ζουν σε κοινωνία με τον Χριστό και τους αδελφούς τους, με την ανιδιοτελή αγάπη και φιλαδελφία να τους διακρίνει.

Ο Θεός αγαπά όλους μας, δικαίους και αδίκους, αγίους και αμαρτωλούς. Αυτό κάνει και η Εκκλησία, χωρίς να αποκλείει κανέναν, όπως αποδεικνύεται σε όλη την ιστορία της εκκλησιαστικής ζωής και των ανθρωπίνων αδυναμιών.

Η αγάπη βασιλεύει. Είναι ντροπή για εκείνους που κάνουν αυτά τα νομοσχέδια και θεωρούν φυσική την εξέλιξη αυτή.

Ενθαρρύνουμε και επαινούμε όσους προσκρίνουν τη φωνή της συνειδήσεως έναντι της τυχόν κομματικής πειθαρχίας και είμαστε συνοδοιπόροι στον αγώνα τους.

Ωστόσο, υπάρχει η υγεία της ζωής του σώματος της ανθρωπότητας που απορρίπτει όλα αυτά τα στοιχεία που επιχειρούν να αλλοιώσουν την αληθινή ύπαρξη του ανθρώπου.

Υπάρχει εκείνος που διευθύνει τα πάντα. Αυτός που έκανε τον κόσμο και τον άνθρωπο, για να ζήσει στην αιωνιότητα και να υπάρχει. Αυτός υπάρχει και μας προστατεύει, παρουσιάζεται σαν αδύνατος και ανύπαρκτος.

Σε Αυτόν θα προσκρούσουν όλοι αυτοί που θέλουν να αλλοιώσουν τη ζωή.

Ίσως να μην αντιλαμβάνονται ότι όλη αυτή η βιασύνη και η επιμονή για την ψήφιση του νομοσχεδίου αποκαλύπτει αδυναμία και είναι εις βάρος των ανθρώπων που υποτίθεται ότι θέλουν να προστατεύσουν.

Μόνο από σεβασμό σε αυτούς τους ανθρώπους εκφράζουμε και τονίζουμε με τρόπο εμφατικό τις αρχές της ζωής.

Είναι μεγάλο το έγκλημα. Ασελγούν στην ανθρώπινη φύση, διότι στην ουσία σταματούν τη φυσιολογική ανάπτυξη και ανεπίγνωστα, καταστρέφουν τον άνθρωπο.

Αλλά υπάρχει εκείνος που δημιούργησε τα πάντα από αγάπη και σοφία και παρακάμπτει τις αδυναμίες μας και οδηγεί τα πάντα εις αγαθόν τέλος.

Όλοι οι εν τη Έκτακτη Διπλή Ιερά Σύναξη Αντιπρόσωποι και Προϊστάμενοι των είκοσιν Ιερών και Ευαγών Μονών του Αγίου Όρους Άθω.»

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ