21.3 C
Trikala
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ε65 Λαμία-Καλαμπάκα: Παρουσίαση στα ΜΜΕ – αύριο τα εγκαίνια από τον Πρωθυπουργό (2 ΒΙΝΤΕΟ-ΦΩΤΟ)

Επίσημη παρουσίαση του ολοκληρωμένου τμήματος του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65 Λαμία – Καλαμπάκα, συνολικής διαδρομής 136 χλμ., έγινε σήμερα το απόγευμα στους εκπροσώπους – δημοσιογράφους των ΜΜΕ, στις εγκαταστάσεις του εργοταξίου Καρδίτσας.

- Advertisement -

Οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ στην αρχή ξεναγήθηκαν σε όλο το τμήμα, ξεκινώντας από Λαμία μέχρι Καλαμπάκα και επέστρεψαν στο εργοτάξιο Καρδίτσας για την επίσημη παρουσίαση η οποία έγινε από τον διευθύνων σύμβουλο της Κεντρικής Οδού και της Νέας Οδού, κ. Ροδιανό Αντωνακόπουλο.

Το trikalaola.gr εκπροσώπησε ο Νίκος Σαλέπης όπου κατέγραψε και ένα βίντεο από την παρουσίαση.

Ο Ε65 είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος που θα χρησιμοποιηθεί ευρέως από τους Έλληνες πολίτες και από ξένους φυσικά και είναι μεγάλης σημασίας για την ανάπτυξη και την οικονομία της χώρας, συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη των άμεσων περιοχών και γενικότερα στις μετακινήσεις – επαγγελματικές συναλλαγές- μεταφορές, συνδέοντας το λιμάνι του Βόλου με το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.

Είναι ο αυτοκινητόδρομος που βγάζει στην ουσία από την απομόνωση την κεντρική και δυτική Θεσσαλία και με την ολοκλήρωσή του μέχρι τη σύνδεση με την Εγνατία Οδός στα Γρεβενά σε περίπου 2,5 χρόνια από τώρα.

Αύριο στις 10 το πρωί θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια στο 25ο χλμ. της Ε65 Λαμίας – Τρικάλων, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και άλλων κυβερνητικών στελεχών.

Ο Νίκος Σαλέπης θα είναι παρόν και σ’ αυτό το γεγονός μεταφέροντας τις πρώτες εικόνες για το trikalaola.gr

Δείτε τώρα τα 2 βίντεο, το ένα από την εναέρια βιντεοσκόπηση και το άλλο από την παρουσίαση στα ΜΜΕ, καθώς και πολλές φωτογραφίες από τα τμήματα που έχουν ολοκληρωθεί και από το τμήμα Καλαμπάκα – Γρεβενά που είναι υπό κατασκευή.  

ΦΩΤΟ από την παρουσίαση στους δημοσιογράφους και εκπροσώπους των ΜΜΕ.

ΦΩΤΟ Νότιο τμήμα

ΦΩΤΟ μεσαίο τμήμα

ΦΩΤΟ βόρειο τμήμα

 

ΦΩΤΟ βόρειο τμήμα υπό κατασκευή

Πιο αναλυτικά:

Περί την Χ.Θ. : 26+800 του Αυτοκινητοδρόμου Ε65, χωροθέτειται η σήραγγα Τ2.

Πρόκειται για δίδυμη σήραγγα με μήκος τρία χλμ. ανά κλάδο. Η οριζοντιογραφική διάταξη του έργου είναι τέτοια που η είσοδός του βρίσκεται προς τον νότο και η έξοδός του προς τον βορρά, Η αξονική απόσταση των δύο κλάδων είναι τυπικά 65m, με ένα τμήμα συναρμογής στην αρχή και το τέλος, όπου η απόσταση κυμαίνεται από 35m έως 65m. Το ύψος του υπερκείμενου εδάφους κυμαίνεται από ~80m έως ~280m.

Μεταξύ των δύο κλάδων προβλέπονται οκτώ (8) συνδετήριες στοές, έξι (6) για την εξυπηρέτηση των πεζών και δύο (2) για την εξυπηρέτηση των οχημάτων. Στις συνδετήριες στοές των οχημάτων προβλέπεται διαπλάτυνση της τυπικής διατομής επί της κύριας σήραγγας για μήκος 50m., η οποία λειτουργεί έως χώρος στάθμευσης εκτάκτου ανάγκης.

Το πλάτος της σήραγγας ανέρχεται στα 11,00 μ. ενώ η τυπική διατομή αποτελείται  από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κλάδο πλάτους 3,75 μ. Το καθαρό ελεύθερο ύψος της σήραγγας (περιτύπωμα κυκλοφορίας) ανέρχεται σε 5,00 μ.

Πρόκειται για σήραγγα που διαπερνά τον ορεινό όγκο της  Όθρυος μέσα από τεκτονισμένες περιοχές με έντονη υδροφορία.

Η σήραγγα είναι εξοπλισμένη με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και διαχείρισης κυκλοφορίας. Προκειμένου για την εύρυθμη λειτουργία της, έχουν κατασκευαστεί δύο κέντρα ελέγχου,  ένα στην είσοδο και ένα στην έξοδο της σήραγγας. Όλα τα συστήματα μέσω δικτύου οπτικών ινών, έχουν ενοποιηθεί και απεικονίζονται στο κεντρικό σύστημα ελέγχου του αυτοκινητοδρόμου που βρίσκεται στους Σοφάδες. Σε περίπτωση  που για τον οποιοδήποτε λόγο χαθεί η επικοινωνία της σήραγγας με το κέντρο διοίκησης στους Σοφάδες, υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης και ελέγχου της σήραγγας από το τοπικό κέντρο που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας Τ2. Επίσης τόσο στο κτίριο ελέγχου που βρίσκεται στην είσοδο της σήραγγας όσο και σε εκείνο που βρίσκεται στην έξοδο, υπάρχουν γεννήτριες ικανές να διασφαλίσουν την ηλεκτροδότηση της σήραγγας υπό πλήρες φορτίο για 24 ώρες.

Πέραν των ανωτέρω έχουν εγκατασταθεί και τα κατωτέρω συστήματα ελέγχου και διαχείρισης της σήραγγας :

  1. Σύστημα πυρόσβεσης : Και οι δύο κλάδοι είναι εξοπλισμένοι με δίκτυο πυρόσβεσης που τροφοδοτείται από δεξαμενή που βρίσκεται στην έξοδο της σήραγγας. Ανά 36μ. υπάρχει πυροσβεστική φωλιά πυροσβεστήρες καθώς και με κρουνό συνδεδεμένο στο ως άνω δίκτυο
  2. Σύστημα αερισμού εκ-καπνισμού : Έχουν τοποθετηθεί κατά μήκος της σήραγγας και στους δύο κλάδους αισθητήρες, οι οποίοι ανιχνεύουν την ποιότητα του αέρα και την ύπαρξη καπνού. Σε κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις ενεργοποιούνται ανάλογα οι ανεμιστήρες οροφής που απαιτούνται προκειμένου για την απομάκρυνση ρύπων ή/και καπνού.
  3. Σύστημα καμερών εφοδιασμένο με αυτόματο σύστημα ανίχνευσης Συμβάντων : Κατά μήκος της σήραγγας έχουν τοποθετηθεί κάμερες οι οποίες εκτός από την παρακολούθηση της κυκλοφορίας, είναι εξοπλισμένες με κατάλληλο λογισμικό που ανιχνεύει οποιοδήποτε ασυνήθιστο συμβάν και ενεργοποιούν αυτόματα σενάρια αντιμετώπισης.
  4. Σύστημα φωτισμού αυτόματα ρυθμιζόμενο για ημερήσια και νυκτερινή λειτουργία.
  5. Σύστημα RDS : Σε όλο το μήκος της σήραγγας έχει εξασφαλιστεί η αδιάλειπτη εκπομπή ραδιοφωνικών σταθμών, ώστε σε περίπτωση κίνδυνου να υπάρχει η δυνατότητα μετάδοσης μηνυμάτων προς τους χρήστες.
  6. Μεγαφωνικό σύστημα ανακοινώσεων για την ενημέρωση/προειδοποίηση των χρηστών

Η σήραγγα Τ2 έχει αδειοδοτηθεί προς χρήση από τη διοικητική αρχή σηράγγων (Δ.Α.Σ)

………………………

Τεχνικά χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου Ε65

  • 182,1 χλμ.
  • 14 Ανισόπεδοι Κόμβοι & 2 Ημικόμβοι
  • 4 δίδυμες σήραγγες και 1 σήραγγα μονού κλάδου
    • Σήραγγα Τ2 μήκους 3 χλμ. (οροσειρά Όθρυος, Μοσχοκαριά)
    • Σήραγγα Τ3Α μήκους 113μ (Λίμνη Σμοκόβου, Λουτρά Καίτσας)
    • Σήραγγα Τ3 μήκους 387μ (Λίμνη Σμοκόβου, Λουτρά Καίτσας)
    • Σήραγγα μονού κλάδου μήκους 65μ (Καστράκι Καλαμπάκας)
    • Σήραγγα μήκους 400μ στη χ.θ. 175+660 (Λειβάδια – Αιμιλιανός)
  • 48 Γέφυρες, εκ των οποίων 35 μήκους άνω των 50 μ
  • 33 Άνω Διαβάσεις & 76 Κάτω Διαβάσεις
  • 291 Κιβωτοειδείς οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 5 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Χ.Σ.Α.)
  • 4 Μετωπικοί Σταθμοί Διοδίων (ΜΣΔ) και 5 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (ΠΣΔ)
  • 4 αμφίπλευροι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.)
  • 4 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.)
  • 2 Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 4 Κέντρα Εξυπηρέτησης Σηράγγων
  • 2 κτήρια Τροχαίας και 1 κτήριο Πυροσβεστικής

Τεχνικά χαρακτηριστικά ανά τμήμα

Νότιο τμήμα- Από ημικόμβο με Α.Θ.Ε. έως Α/Κ Ξυνιάδας

32,5 χλμ. συνολικό μήκος

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Νότιου Τμήματος

  • 1 δίδυμη Σήραγγα μήκους περίπου 3 χλμ. ανά κλάδο
  • 15 Γέφυρες
  • 5 Άνω & 6 Κάτω Διαβάσεις
  • 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας) & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)
  • 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Λιανοκλάδι)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Λιανοκλάδι)
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Λιανοκλάδι)
  • 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Κεντρικό Τμήμα – Από Α/Κ Ξυνιάδας έως  Α/Κ Τρικάλων

79,1 χλμ. συνολικό μήκος Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  • 2 δίδυμες σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 500μ., ανά κλάδο
  • 13 Γέφυρες με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ.
  • 17 Άνω & 22 Κάτω Διαβάσεις
  • 4 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης
  • 140 οχετούς και διαβάσεις πανίδας
  • 5 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Ανάβρας, Σοφάδων, Καρδίτσας, Προαστίου και Τρικάλων) & 2 Ημικόμβοι (Σμοκόβου και Λόγγου)
  • 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Σοφάδες)
  • 2 Μετωπικούς Σταθμούς Διοδίων (Σοφάδες & Τρίκαλα) και 2 Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων (Ανάβρα και Προάστιο)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (Σοφάδες)
  • 1 Κτήριο Τροχαίας (Σοφάδες)
  • 1 Κέντρο Ελέγχου Συντήρησης (Σοφάδες)
  • 1 Κτήριο Πυροσβεστικής (Ξυνιάδας)
  • 1 Κτήριο Εξυπηρέτησης Σήραγγας

Βόρειο Τμήμα (Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Εγνατίας)

70,5 χλμ. συνολικό μήκος – Παραδίδονται σε κυκλοφορία τα πρώτα 25 χλμ. έως και Α/Κ Καλαμπάκας.

Για την κατασκευή του υπολειπόμενου Βόρειου τμήματος του Ε65 έχουν στηθεί και λειτουργούν οι παρακάτω εγκαταστάσεις:

  • Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Βασιλικής (122,8 χλμ.)
  • Υποστηρικτή εγκατάσταση, περιοχή Μυκάνης (144,5 χλμ.)
  • Κεντρική εγκατάσταση, περιοχή Πηγαδίτσας (179,1 χλμ.)
  • Υποστηρικτική εγκατάσταση, περιοχή Αγιόφυλλου (161 χλμ.)

Ε/Ξ Βασιλικής και Ε/Ξ Πηγαδίτσας : 780 άτομα προσωπικό και 440 Μηχανήματα έργου & Φορτηγά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος

Υποτμήμα Α/Κ Τρικάλων – Α/Κ Καλαμπάκας – ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ

  • 3 Γέφυρες
  • 5 Άνω & 13 Κάτω Διαβάσεις
  • 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 36 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Τρικάλων, Βασιλικής, Καλαμπάκας)
  • 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ( Σ.Ε.Α. Ράξα Τρικάλων)
  • 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας))
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων)
  • 1 Κτήριο Τροχαίας

Υποτμήμα Α/Κ Καλαμπάκας – Α/Κ Εγνατίας – ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

  • 1 Τεχνικό Cut & Cover (138ο χλμ)
  • 2 Δίδυμες Σήραγγες συνολικού μήκους περίπου 400μ, ανά κλάδο
  • 15 Γέφυρες
  • 7 Άνω Διαβάσες & 31 Κάτω Διαβάσεις
  • 139 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 1 Άνω Διάβαση Πανίδας (180ο χλμ)
  • 2 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 4 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Α/Κ Γρεβενών, Α/Κ Οξύνειας, Α/Κ Καρπερού, Α/Κ Εγνατίας)
  • 1 Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α. Αγιόφυλλο Τρικάλων)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια Τρικάλων)
  • 1 Πλευρικός Σταθμός Διοδίων (Α/Κ Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Ελέγχου & Συντήρησης (Αγιόφυλλο Τρικάλων)
  • 1 Κέντρο Αποχιονισμού (Αγιόφυλλο Τρικάλων)

………….

Έργο παραχώρησης

Το έργο παραχώρησης του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος – Ε65 αφορά:

  1. στην κατασκευή του ομώνυμου αυτοκινητόδρομου, από ημικόμβο με τον υφιστάμενο αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 206,5 χλμ.) έως τον ανισόπεδο κόμβο με Εγνατία Οδό (πλησίον των Γρεβενών),
  2. στη συντήρηση, λειτουργία και διαχείριση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Α.Θ.Ε. από τη Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες Φθιώτιδας.

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας – Ε65

Ο αυτοκινητόδρομος Ε65, κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού 1,397 δις ευρώ περίπου. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.

Με την παράδοση των νέων τμημάτων του  Ε65, σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο  Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα,  το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας.

Σε αυτά τα 136 χλμ. στη διάθεση κάθε οδηγού βρίσκονται όπως πάντα οι υπηρεσίες οδικής ασφάλειας της Κεντρικής Οδού όπως:

  • 24ωρα Περίπολα Οδικής Ασφάλειας
  • 4ψήφιος αριθμός Έκτακτης Ανάγκης 24ωρης λειτουργιάς, 1075
  • Δωρεάν Οδική Βοήθεια σε περιπτώσεις ακινητοποίησης
  • Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στον αριθμό 801 700 7000

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτών των 136 χλμ. που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ συναντάμε τα εξής:

  • 11 Ανισόπεδους Κόμβους (Γοργοποτάμου, Καρπενησίου, Ξυνιάδας, Ανάβρας, Σοφάδων, Καρδίτσας, Προαστίου, Τρικάλων, Βασιλικής και Καλαμπάκας) & 4 Ημικόμβους (Α.Θ.Ε. Ανθήλης , Σμοκόβου και Λογγού)
  • 3 δίδυμες σήραγγες , με μεγαλύτερη την Σήραγγα Τ2 μήκους 3 χλμ. (οροσειρά Όθρυος, Μοσχοκαριά)
  • 31 Γέφυρες, με σημαντικότερη τη Γέφυρα του Πηνειού μήκους 595 μ.
  • 27 Άνω Διαβάσεις & 41 Κάτω Διαβάσεις
  • 5 αμφίπλευρους Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Χ.Σ.Α.)
  • 3 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.) & 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Εξυπηρέτησης Σηράγγων
  • 3 κτήρια Τροχαίας και 1 κτήριο Πυροσβεστικής
  • 3 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ – Λιανοκλαδίου, Σοφάδων και Ράξας). Σε λειτουργία ΜΟΝΟ οι ΣΕΑ Σοφάδων
  • 1 Σημείο Εξυπηρέτησης Πελάτων (Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Τρικάλων, ρεύμα προς Λαμία)
  • 3 Μετωπικούς Σταθμούς Διοδίων ( Λιανοκλαδίου, Σοφάδων και Τρικάλων) & 4 Πλευρικούς Σταθμούς Διοδίων ( Ανάβρας, Προαστίου, Τρικάλων και Καλαμπάκας)

Αξίζει να αναφέρουμε εδώ ότι οι μετωπικοί σταθμοί που θα περάσει ένας οδηγός που θα μπει στον Ε65 από τον αυτοκινητόδρομο ΑΘΕ και θα φτάσει έως την Καλαμπάκα, δηλαδή θα διανύσει και τα 136 χλμ.  είναι οι εξής τρεις: Λιανοκλαδίου στο 17,1 χλμ.,  Σοφάδων στο 66,2 χλμ. και  Τρικάλων στο 105,7 χλμ. Τιμές για ΙΧ θα είναι αντιστοίχως 1,85€,  3,40€  και 2,95€. Σύνολο: 8,2€ για 136 χλμ.

Μελλοντικά και με το σύνολο του Ε65 σε κυκλοφορία θα λειτουργήσει ένας ακόμα μετωπικός σταθμός στην Οξύνεια στο 151,9 χλμ.

Υπενθυμίζουμε, ότι υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου που θα ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.  Για την κατασκευή τους λειτουργούν 2 κεντρικές και 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.

Με την ολοκλήρωσή του ο αυτοκινητόδρομος Ε65, θα αναμορφώσει τις οδικές μεταφορές προς τη Δυτική Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία, δίνοντας ώθηση στο εμπόριο, τον τουρισμό και την αγροτική παραγωγή. Με τον Ε65, θα συνδέεται το λιμάνι της Ηγουμενίτσας – που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου,  θα διευκολυνθούν οι διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη και θα προσφέρεται μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης. Παράλληλα θα  μειωθεί κατά περίπου 2 ώρες το συνολικό ταξίδι από το λιμάνι του Πειραιά προς τα δυτικά Βαλκάνια. Επιπλέον, ο  αυτοκινητόδρομος θα συμβάλλει τα μέγιστα στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο για απολιγνιτοποίηση της Δυτικής Μακεδονίας και μετάβαση της σε μια βιώσιμη ανάπτυξη. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε ότι με τον Ε65 το ταξίδι από τη Λαμία έως και την Εγνατία Οδό θα διαρκεί μόλις 1 ώρα και 45 λεπτά, η απόσταση Αθήνα-Γρεβενά και Αθήνα-Μέτσοβο θα μειωθεί σε μόλις 4 ώρες και η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα είναι υπόθεση 4,5 ωρών.

Η διάρκεια των αποστάσεων μετά την ολοκλήρωση του Ε65
Λαμία – Εγνατία Οδός 01:45 (από 03:15 σήμερα)
Αθήνα – Γρεβενά 04:00
Αθήνα – Μέτσοβο 04:00
Αθήνα – Καστοριά 04:35
Αθήνα – Κοζάνη 04:30
Αθήνα – Καρπενήσι 03:00
Αθήνα – Τρίκαλα <03:00
Αθήνα – Καρδίτσα 02:35’

………………………..

Ε65_XΑΡΤΗΣ
Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ