15.1 C
Trikala
Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024

Εκδρομή του Πολιτιστικού Συλλόγου “ΤΟ ΒΑΡΟΥΣΙ” στην Επίδαυρο

Έχει γίνει θεσμός για τον σύλλογό μας η εκδρομή στην Επίδαυρο κάθε χρόνο για την παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης αρχαίου δράματος. Η παράσταση που επιλέχθηκε φέτος ήταν οι “ΙΚΕΤΙΔΕΣ” του Ευριπίδη , μία συμπαραγωγή του Εθνικού θεάτρου και του θεατρικού οργανισμού Κύπρου.
Ξεκινήσαμε στις 7 το πρωί του Σαββάτου 6 Ιουλίου από την πόλη με ενδιάμεσες στάσεις στον Αγ. Κωνσταντίνο για ένα πρωινό καφέ και στα Μέγαρα για μία μικρή ανάπαυλα. Κατά τις 3 το απόγευμα φθάσαμε στο πανέμορφο Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα του νεοσύστατου Ελληνικού κράτους μετά την τουρκοκρατία. Μερικοί από εμάς προτιμήσαμε ένα θαλασσινό μπάνιο ενώ κάποιοι άλλοι μία απογευματινή ξεκούραση.
Στις 7 το απόγευμα φύγαμε από το ξενοδοχείο με προορισμό το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Υπέροχη διαδρομή διασχίζοντας τον Αργολικό κάμπο με τους απέραντους ελαιώνες, Φθάνοντας ανηφορίσαμε πεζοί προς το θέατρο παρέα με πλήθος κόσμου μέσα στα πεύκα από τα οποία περιβάλλεται ο χώρος Το αρχαίο θέατρο επιβλητικό, μεγαλόπρεπο φάνηκε εμπρός μας. Αλήθεια πόσες φορές έχει μαγέψει τους θεατές ο έξοχος λόγος των μεγάλων τραγικών μας ποιητών.
Έπεσε το σούρουπο και άρχισε η παράσταση. Μία εξαιρετική παράσταση που ανέδειξε εξαιρετικά την εμβληματική τραγωδία του Ευριπίδη σχετική με τον πόλεμο τους νεκρούς του, την υπαρξιακή αγωνία ,την ανθρώπινη αξιοπρέπεια την πίστη και την γυναικεία αντοχή. Ένα έργο εγκώμιο του δημοκρατικού πολιτεύματος της αρχαίας Αθήνας των χρηστών ηγετών και πολιτών , βαθιά ανθρώπινο και οξυδερκές.
Εξαιρετικοί οι ηθοποιοί , η Κάτια Δανδουλάκη στο ρόλο της Αίθρας , ο Άκης Σακελλαρίου στο ρόλο του Θησέα, ο Θόδωρος Κατσαφάδος ανεπανάληπτος ως Ίφις. Ο χορός των γυναικών Ικέτιδων καταπληκτικός , μας συγκίνησε μπορώ να πω μας συγκλόνισε. Όλοι οι συντελεστές της παράστασης ήταν εξαιρετικοί. Η σκηνοθεσία του Στάθη Λιβαθινού ευρηματική αναδείκνυε τον λόγο του Ευριπίδη ενώ οι καταπληκτικοί μουσικοί της παράστασης πλαισίωναν αρμονικά το έργο.
Στην επιστροφή μας στο Ναύπλιο όλοι ήμασταν ενθουσιασμένοι και ανταλλάξαμε τις εντυπώσεις μας από την παράσταση. Ακολούθησε φαγητό στο Ναύπλιο και μερικοί ακούραστοι συνέχισαν και με ποτό.
Την Κυριακή το πρωί μετά το πρωινό μας αναχωρήσαμε γύρω στις 10 για την επιστροφή μας. Έπρεπε να επιστρέψουμε έγκαιρα έτσι ώστε να προλάβουμε να ασκήσουμε το εκλογικό μας δικαίωμα. Με δύο μικρές στάσεις για λίγη ξεκούραση φτάσαμε νωρίς το απόγευμα στην πόλη μας γεμάτοι με όμορφες εικόνες.
Θα ήταν παράλειψή μου αν δεν ευχαριστούσα προσωπικά αλλά και εκ μέρους των συμμετεχόντων στην εκδρομή τον πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου “ΤΟ ΒΑΡΟΥΣΙ” κο Γιώργο Κλειδωνόπουλο για την άψογη διοργάνωση της εκδρομής, την επιλογή της μουσικής σε όλη τη διαδρομή, καθώς και τον Κων/νο Πάνο που με την κιθάρα του μας διασκέδασε στην επιστροφή μας.
Ήταν ένα ταξίδι που μας γέμισε χρώματα ,εικόνες,εντυπώσεις και χαρά. Καλά αντάμωση του χρόνου στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου κάτω από το φως του φεγγαριού.