25.8 C
Trikala
Σάββατο, 1 Ιουνίου, 2024

ΕΛΜΕΤ_Πρώτη φορά μεταθέσεις χωρίς αιρετούς στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Κατά την πρόσφατη συνάντηση της ΟΛΜΕ με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου παιδείας το ΔΣ έθεσε εκ νέου τα αιτήματά του σχετικά με τα ΥΣ, επικαλούμενο την τεράστια αποχή των εκπαιδευτικών από τις εκλογές παρωδία. Δήλωσε ότι δεν αναγνωρίζει τους «αιρετούς» που προέκυψαν από αυτές τις αντιδημοκρατικές διαδικασίες και τα νόθα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Καταδίκασε την απαράδεκτη τακτική της υπουργού που δεν έκανε αποδεκτές ούτε τις αποσύρσεις των ψηφοδελτίων, αλλά ούτε και τις παραιτήσεις όσων φερομένων ως αιρετών συντάχθηκαν με τον κλάδο και υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους από τα ΥΣ. Η κ. Κεραμέως συνεχίζει να αγνοεί το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών που δεν πήραν μέρος στις εκλογές παρωδία και δήλωσε μόνο ότι οι εκλογές έγιναν καθόλα νόμιμα και αρνήθηκε  κάθε περαιτέρω συζήτηση.

- Advertisement -

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ για τις μεταθέσεις του 2021 και προκύπτουν εύλογα ερωτήματα για τον προσδιορισμό οργανικών κενών και πλεονασμάτων χωρίς την παρουσία αιρετών στα ΥΣ για τον ουσιαστικό έλεγχο όλης της διαδικασίας.  Μάλιστα στην εγκύκλιο τονίζεται ότι: «οι πίνακες Β΄ και Γ΄ θα συνταχθούν – αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των πινάκων Α΄- και θα υπογραφούν από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΔΕ. Θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού, όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις». Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια, παρόλο που τα κενά δεν προσδιορίζονταν με βάση τις προτάσεις του κλάδου, εξασφάλιζε τη διαφάνεια στις διαδικασίες αυτές που αφορούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Οι ΕΛΜΕ και οι αιρετοί με τις παρεμβάσεις τους στις συνεδριάσεις των Υ.Σ φρόντιζαν να αποτυπώνονται μέσω των πινάκων τα οργανικά κενά με βάση τις πραγματικές ανάγκες λειτουργίας των σχολείων και όχι απλά η ψυχρή και λογιστική αποτύπωση του πληροφορικού συστήματος που κρύβει αυτές τις ανάγκες.

Με απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ), η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και η διαφάνεια, παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Δεν πρόκειται ο κλάδος να αποδεχτεί αυτή την απαράδεκτη κατάσταση, να μην τηρούνται κανόνες διαφάνειας και αντικειμενικότητας, καθώς και κριτήρια δικαιοκρισίας στις υπηρεσιακές μεταβολές στις οποίες συμμετέχουν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί κάθε χρόνο.

 Το Υπουργείο Παιδείας και οι Περιφερειακοί Διευθυντές σκόπιμα δεν προχωρούν στην ανασυγκρότηση των ΥΣ μετά και από παραιτήσεις των φερόμενων ως αιρετών, αλλά και διορισμένων μελών. Επιδιώκουν να νομιμοποιήσουν τη λειτουργία των νόθων ΥΣ και προσβλέπουν να εμφανίσουν ως αναγκαία τη συμμετοχή σε αυτά όσων από τους φερόμενους ως αιρετούς και διορισμένα μέλη δεν ακολουθούν τις αποφάσεις του κλάδου και της ΟΛΜΕ και δεν παραιτούνται.

 Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τους δημοκρατικά εκλεγμένους αιρετούς στις εκλογές του 2018 να ελέγχουν τη διαδικασία των μεταθέσεων και την καταχώρηση κενών και πλεονασμάτων σε κάθε ΠΥΣΔΕ & ΑΠΥΣΔΕ. Να ζητήσουν από τις ΔΔΕ, τις ΠΔΕ πλήρη ενημέρωση για τα κενά και τα πλεονάσματα που δηλώθηκαν στις περιοχές τους και να κάνουν όποια παρέμβαση χρειαστεί προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια της όλης διαδικασίας.

Με τον ίδιο τρόπο να ελέγχουν κάθε διαδικασία των ΥΣ, ΔΔΕ και ΠΔΕ, να καταγγέλλουν κάθε παρατυπία και να υπερασπιστούν όποιον/α συνάδελφο αδικηθεί από πιθανές παρανομίες των χειραγωγούμενων ΥΣ. 

Τονίζουμε για μία ακόμη φορά ότι η Ομοσπονδία δεν αναγνωρίζει κανέναν από τους φερόμενους ως αιρετούς που προέκυψαν από τις εκλογές-παρωδία του ΥΠΑΙΘ, καθώς και τα διορισμένα μέλη στα ΥΣ, τους καλεί να καταθέσουν την παραίτησή τους, αν δεν το έχουν κάνει ήδη και να μη συμμετέχουν σε καμία συνεδρίαση.  Σε διαφορετική περίπτωση θέτουν τους εαυτούς τους εκτός κλάδου και οι ΕΛΜΕ θα πρέπει να προχωρήσουν στη λήψη όλων των προβλεπόμενων από το καταστατικό τους μέτρων για τη διαγραφή από τα μητρώα τους  όσων «αιρετών» δεν παραιτηθούν.

Ο μόνος δημοκρατικά νομιμοποιημένος τρόπος να αποκατασταθεί η ομαλότητα είναι να παραταθεί η θητεία των αιρετών που εξελέγησαν το 2018 και να πραγματοποιηθούν οι εκλογές όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Τρικάλων με το υπ.αριθμ. 229/23-3-2021 αίτημα τουζήτησε από τη ΔΔΕ Τρικάλων να ενημερωθείτόσο για τον αριθμό παραιτήσεων των συναδέλφων εκπαιδευτικών ανά κλάδοκαι ειδικότητα το τρέχων έτοςόσο και τους πίνακεςΓ’ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ και Γ’ ΣΜΕΑΕ-ΕΕΕΕΚ-ΤΕ, που αφορά τα οργανικά κενά και πλεονάσματα για το έτος 2021-2022  που έχουν δηλωθεί προς το Υπουργείο Παιδείας, τα οποία και σας κοινοποιούμε

  1. ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΛΗΘΟΣ
ΠΕ01 10
ΠΕ02 26
ΠΕ03 6
ΠΕ04.01 7
ΠΕ04.02 3
ΠΕ04.04 2
ΠΕ05 5
ΠΕ06 4
ΠΕ07 2
ΠΕ11 7
ΠΕ78 1
ΠΕ79 1
ΠΕ79.01 1
ΠΕ80 4
ΠΕ81 5
ΠΕ82 3
ΠΕ83 1
ΠΕ86 4
ΠΕ88.01 1
ΠΕ88.02 3
ΤΕ01.04 1
ΣΥΝΟΛΟ 97

 

  1. ΠΙΝΑΚΑΣ Γ’ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Σχολικό έτος 2021-2022
Δ/νση Β/θμιαςΕκπ/σης: ΤΡΙΚΑΛΩΝ  
Περιοχή Μετάθεσης: ΤΡΙΚΑΛΩΝ Δ.Ε.  
Κωδικός Περιοχής Μετάθεσης: 24501  
ΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
1η, 2η,3η, 4η, 5η, 6η, 7η ΟΜΑΔΑ
 
 
ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: 39
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 6605
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ: 311
ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1) ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (2) ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ  (6) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (7)
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 516 28 8 1
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 3082 138 14 -25
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 1420 68 4 -6
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ 642 35 4
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ 361 20 4
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 386 9 -9
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 175 9
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 139 18 20 9
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 669 42 18 6
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 300 15 6 -1
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 178 7 -2
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 605 33 9 1
ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ 8 3 2 3
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 189 29 8 16
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ 154 8 4 -1
ΠΕ79.02 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 550 44 12 14
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ 142 10 5 2
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ 530 31 10 4
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ 248 17 7 3
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ 57 4 2
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 32 2
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 902 75 30 25
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ 22 1
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ 182 9
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 40 2
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ 36 1 -1
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ 91 4 -1
ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ 210 9 1 -1
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 114 8 1
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 36 2 1
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 21 3 2
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 37 1 -1
ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ 1 2 1
ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 17 1 1
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 48 -2
ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ – ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ 10
ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ. ΑΚΤΙΝ.)
ΤΕ02.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ
ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 36 2
ΤΕ02.03 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΤΕ02.04 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΕ02.05 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΤΕ02.06 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΤΕ02.07 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ
ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ
ΔΕ01.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ
ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ
ΔΕ01.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ 1 1

 

  1. ΠΙΝΑΚΑΣ Γ’ ΣΜΕΑΕ-ΕΕΕΕΚ-ΤΕ
Σχολικό έτος 2021-2022
Δ/νση Β/θμιαςΕκπ/σης:   ΤΡΙΚΑΛΩΝ 
Περιοχή Μετάθεσης:    Δ.Ε ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Κωδικός Περιοχής Μετάθεσης: 44501
ΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: 10
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: 1971
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ: 57
ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (1) ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ     (2) ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+) (8) ΑΡΙΘΜΟΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ  (6)
ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 23 1
ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 375 8 -3
ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 188 7 -3
ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ 80 2
ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ 26 1
ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ
ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ 34
ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 22
ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ
ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 21 1
ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ
ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 39 1 -1
ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 46 2
ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ)
ΠΕ34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ40 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ
ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 27 1
ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ 18 1
ΠΕ79.02 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ
ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΠΕ81 ΠΟΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ – ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ
ΠΕ82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ
ΠΕ85 ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 35 2
ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ
ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΠΕ87.05 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΠΕ87.06 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΕ87.07 ΡΑΔΙΟΛΟΓΙΑΣ- ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΕ87.08 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΠΕ87.09 ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΠΕ87.10 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ
ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ 79 3 -1
ΠΕ88.02 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 61 3
ΠΕ88.03 ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΕ88.04 ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 21 1
ΠΕ89.01 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 33 1 -1
ΠΕ89.02 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΕ90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΕ91.01 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΕ91.02 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ
ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ
ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ 22 -1
ΤΕ01.20 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ
ΤΕ01.25 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΤΕ01.26 ΟΔΟΝΤΟΤΕΧΝΙΚΗΣ
ΤΕ01.29 ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡ. & ΒΙΟΛ. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΤΕ01.30 ΒΟΗΘΟΙ ΒΡΕΦΟΚΟΜΩΝ – ΠΑΙΔΟΚΟΜΩΝ
ΤΕ01.31 ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ (ΒΟΗΘ. ΑΚΤΙΝ.)
ΤΕ02.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΔΟΜΙΚΟΙ
ΤΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΤΕ02.03 ΧΗΜΙΚΟΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΤΕ02.04 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ-ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΤΕ02.05 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΤΕ02.06 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΤΕ02.07 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ
ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ
ΔΕ01.05 ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ
ΔΕ01.13 ΞΥΛΟΥΡΓΟΙ
ΔΕ01.14 ΚΟΠΤΙΚΗΣ-ΡΑΠΤΙΚΗΣ
ΔΕ01.15 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ
ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ
ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ
ΔΕ02.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ
ΠΕ70 ή ΠΕ71 ΔΑΣΚΑΛΩΝ 20 1

 

Για  το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε. ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ