18.2 C
Trikala
Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Γιατί οι ζώνες ασφαλείας είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ασφαλείας κάθε οχήματος

Η ασφάλιση της ζώνης ασφαλείας του οχήματος είναι κάτι που αποτελεί πλέον τάση για τη συντριπτική πλειονότητα όταν μπαίνουν στο όχημα.  Η χρήση της ζώνης ασφαλείας είναι η προϋπόθεση των πλαισίων ασφαλείας του οχήματος, καθώς όλα είναι ρυθμισμένα να λειτουργούν με τη ζώνη. Η ζώνη ασφαλείας μειώνει σημαντικά το ρίσκο τραυματισμού ή θανάτου λόγω τροχαίου ατυχήματος σε τεράστιο βαθμό.

- Advertisement -

Τα σημερινά οχήματα διαθέτουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων τόσο στα μπροστινά όσο και στα δευτερεύοντα σαλόνια για ορισμένα δαπανηρά, ταχύτερα οχήματα σε κάθε περίπτωση, που διαθέτουν ζώνες τεσσάρων σημείων. οι ζώνες ασφαλείας στα πίσω καθίσματα, παρά το γεγονός ότι για τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών δεν λαμβάνουν την προσοχή που θα έπρεπε, αναλαμβάνουν ζωτικό ρόλο, καθώς ανεξάρτητα από το αν ο ταξιδιώτης στο μπροστινό κάθισμα την έχει ασφαλίσει, η επαφή με το σώμα του πίσω ταξιδιώτη λόγω απαλλαγής από την επίδραση θα μπορούσε να έχει δυσάρεστα αποτελέσματα και για τους δύο.

Κάτι επιπλέον κρίσιμο που πρέπει να θυμούνται οι κηδεμόνες είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν ζώνες ασφαλείας οχημάτων για παιδιά. Οι ζώνες ασφαλείας οχημάτων προβλέπονται για χρήση από ταξιδιώτες με ύψος μεγαλύτερο από 135 cm. Οποιοδήποτε άτομο, ανήλικο ή ενήλικο με πιο περιορισμένο επίπεδο, αναμένεται να κάθεται και να προστατεύεται στο όχημα με το κατάλληλο παιδικό κάθισμα οχήματος βάρους και επιπέδου .

Σε περίπτωση που ταξιδεύετε με μικρό λεωφορείο, θα πρέπει να φοράτε ζώνη ασφαλείας, εφόσον υπάρχει (ή παιδικό περιοριστικό σε περίπτωση που υπάρχει).Σε μεταφορικό μέσο ή μέντορα, θα πρέπει να φοράτε συνεχώς ζώνη ασφαλείας, εφόσον υπάρχει. Σε περίπτωση που είστε άνω των 14 ετών, ο νόμος ορίζει ότι θα πρέπει να φοράτε ζώνη ασφαλείας, εφόσον υπάρχει.Η υποχρέωση να διασφαλιστεί ότι οι κατευθυντήριες γραμμές που απαιτούν από τα παιδιά ηλικίας τριών έως 13 ετών να χρησιμοποιούν ζώνες ασφαλείας (ή περιορισμούς για παιδιά, εφόσον υπάρχουν) εφαρμόζονται στις μεταφορές και τους μέντορες, βρίσκεται υπό εξέταση.

Κανόνες κατεύθυνσης ζώνης ασφαλείας

Ο εγκλωβισμός σας κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος σας βοηθά να μην έχετε κανένα πρόβλημα μέσα στο όχημά σας, bα εντελώς πυροβολημένο από ένα όχημα είναι αρκετά συχνά καταστροφικό. Σε περίπτωση που δεν φοράτε τη ζώνη ασφαλείας σας, θα μπορούσατε να πεταχτείτε μέσα σε ένα αερόσακο που ανοίγει γρήγορα μπροστά σας. Μια τέτοια δύναμη θα μπορούσε να σας βλάψει ή να προσπαθήσει να σας σκοτώσει.

Εξαιρέσεις

  • Υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις όσον αφορά τη χρήση ζώνης ασφαλείας. Δεν υπάρχει νόμιμη ανάγκη να φοράτε ζώνη ασφαλείας στην περίπτωση που:
  • οδηγός που αλλάζει, ή διαχειρίζεστε μαθητευόμενο οδηγό που αλλάζει
  • οδηγώντας ένα εμπορικό όχημα, σε μεταφορικά μέσα, το οποίο ταξιδεύει περίπου 50 μέτρα μεταξύ στάσεων
  • εξουσιοδοτημένος οδηγός ταξί που “απασχολεί για στρατολόγηση” ή μεταφέρει ταξιδιώτες

 

Πώς λειτουργεί η ζώνη ασφαλείας;

Βασικά, το σύστημά του είναι εξαιρετικά απλό και αποτελείται από τα ακόλουθα μέρη:

  1. Βλεφαρίδες υφής . Ο ιμάντας περνά μπροστά από το σώμα του ταξιδιώτη.
  2. Αναστολέας . Ένα δοχείο που δεν είναι αισθητό στο μάτι και είναι υπεύθυνο για την κίνηση του ιμάντα για την ασφάλισή του, τη συγκέντρωσή του μετά τη χαλαρωση του, αλλά επιπλέον τη συγκράτησή του σταθερά σε περίπτωση ανάγκης.
  3.  Μεταλλική γλώσσα . Το μέρος που μπαίνει στον κύκλο συγκράτησης.
  4. Κύκλος συγκράτησης . Το μέρος που εκτοξεύεται στο σώμα όπου ασφαλίζουμε τη γλώσσα μετά τη χρήση της ζώνης. Διαθέτει επίσης ένα κουμπί παράδοσης.
  5. Προεντατήρας . Ένα εξάρτημα που ασκεί πίεση κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, κρατώντας την πλάτη του ενοικιαστή σε επαφή με το κάθισμα.

Προβλήματα της ζώνης ασφαλείας

Σε κάθε περίπτωση, τι κάνουμε αν η ζώνη ασφαλείας μπλοκάρει και μετά πάλι αν η ζώνη ασφαλείας δεν τραβηχτεί στη θέση της;

Η ζώνη ασφαλείας του οχήματος, όπως και κάθε ένα από τα μέρη της, απαιτεί κατάλληλη χρήση και υποστήριξη. Έτσι, μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα τελικά. Τι θα λέγατε να τα δούμε και στη συνέχεια να εξετάσουμε την απάντησή τους:

  • Η ζώνη ασφαλείας δεν τραβιέται για να φορεθεί. Υπάρχει πρόβλημα λόγω φθοράς ή χώματος στο πλαίσιο ασφάλισης ή σε οποιοδήποτε από τα μέρη του φρένου.
  • Η ζώνη ασφαλείας δεν επικαλύπτεται μετά τη χρήση. Το ίδιο με τα παραπάνω.
  • Μετά από ένα ατύχημα η ζώνη ασφαλείας δεν λειτουργεί. Μετά την ενεργοποίησή της λόγω ατυχήματος, η ζώνη ασφαλείας απαιτεί πραγματικά αντικατάσταση, καθώς μετά την ενεργοποίηση του αναστολέα, κλειδώνει και είναι ουσιαστικά άσκοπη.
  • Η ζώνη δεν μπαίνει στον κύκλο συγκράτησης. Φθορά στο ελατήριο ή στο σημείο σύνδεσης λόγω φθοράς ή χώματος.

Ανεξάρτητα από αυτό, η ζώνη ασφαλείας πρέπει να αλλάζεται από εκπαιδευμένο επαγγελματία. Προφανώς, υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα επιδιόρθωσής της, παρά το γεγονός ότι δεν είναι η ιδανικότερη πρακτική. Οποιοδήποτε μπέρδεμα ή αδυναμία τοποθέτησής της στη μοναδική της θέση και στη δραστηριότητά της μπορεί να επιφέρει ατύχημα ή ακόμη και πέρασμα. Θα ήταν υπέροχο, κατά συνέπεια, οποιαδήποτε συντήρηση ή πολύ ανώτερη αντικατάσταση να τελειώσει από τα χέρια του συγκεκριμένου προσωπικού του εκθεσιακού χώρου ή ενός στούντιο.

Πηγή πληροφοριών:

https://www.autodoc.gr/info/gr-oni-asfaleias-kanones-chrisis-leitoyrgies-problimata

https://www.caroto.gr/2022/09/14/%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CE%AF-%CE%B7-amazon-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC-%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CF%80%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84/

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ