17.9 C
Trikala
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024

Η Ο.Λ.Κ. συμμετείχε στην Πανθεσσαλική Κοινή Ανάβαση στα Βόρεια Άγραφα

Την Κυριακή στις 31 Μαρτίου η Ορειβατική Λέσχη Καλαμπάκας συμμετείχε στην Πανθεσσαλικη κοινή Ανάβαση στα Βόρεια Άγραφα. Όρος Βουτσικάκι – Καρίτσα – ξωκκλήσι Μεταμόρφωση του Σωτήριος – Ι. Μ. Πελεκητής – Αγκώνας – Τέμπλα – Καταφύγιο Αγράφων – Αγία Παρασκευή – Ράφηνα – Καρίτσα, 17.5 χιλ.

- Advertisement -

Εμείς κάναμε την εναλλακτική διαδρομή Καρίτσα – ξωκκλήσι Μεταμόρφωσης – Ι. Μ. Πελεκητής – Καταφύγιο Αγράφων – Καρίτσα 14 χιλ. Η οργάνωση έγινε από τον ΕΟΣ Καρδίτσας ο οποίος μας καλοσωρισε και έδωσε τις απαραίτητες οδηγίες. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και από τους τέσσερις νόμους.

Η διαδρομή φανταστική μέσα από τα έλατα και με θέα την λίμνη να απλώνεται στον ορίζοντα! Τα λουλούδια να στολίζουν το δάσος και η μυρωδιά από τα έλατα να ευωδιάζει. Στο καταφύγιο κάναμε στάση όλοι οι ορειβάτες και σε λίγο πήραμε το μονοπάτι της επιστροφής. Στις 4:30 μμ φτάσαμε Καρίτσα και γευτήκαμε στην Ταβέρνα Δολοπες τα εξαιρετικά εδέσματα. Ιδιαίτερη ενημέρωση έγινε για επόμενη δράση για την προστασία του βουνού Καζάρμα από τα Αιολικά στις 18-19 Μαΐου.