13.5 C
Trikala
Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Ποιοί είναι οι αυριανοί παίκτες αθλητικού στοιχήματος;

Με τη Gen Z να κυριαρχεί ολοένα και περισσότερο σε όλες τις καταναλωτικές δραστηριότητες σε όλους τους κλάδους και τις βιομηχανίες και να γίνεται η απόλυτη αγορά-στόχος για την πλειονότητα των επιχειρήσεων, έχουμε μια νέα γενιά παικτών στοιχήματος που έρχεται στο προσκήνιο.

- Advertisement -

Οι παίκτες του αύριο δεν έχουν καμία σχέση με τους παίκτες του χθες  -ή ακόμη και του σήμερα. Η γενιά που είναι “πάντα συνδεδεμένη”, συνεχώς “online” και που είναι τεχνολογικά και ψηφιακά καταρτισμένη όσο καμία άλλη, έχει δημιουργήσει έναν νέο τύπο παίκτη. Έναν τύπο που ξεφεύγει από τα γνώριμα και τα γνωστά χαρακτηριστικά των πελατών και που πονοκεφαλιάζει τις περισσότερες στοιχηματικές εταιρίες, οι οποίες προσπαθούν να βρουν τρόπους να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους ώστε να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του.

Ας δούμε μερικά από τα βασικά στοιχεία και τις τάσεις που χαρακτηρίζουν τους αυριανούς παίκτες του αθλητικού στοιχήματος.

 

Ιδιαίτερα χαμηλό ενδιαφέρον για live αγώνες και ζωντανά αθλητικά γεγονότα

Ενώ οι προηγούμενες γενιές, ακόμη και οι Millennials, απολαμβάνουν να παρακολουθούν ζωντανά αγώνες είτε μέσα είτε έξω από το σπίτι, η νέα γενιά των παικτών δε δείχνει να προτιμά να παρακολουθεί ζωντανά τέτοια αθλητικά γεγονότα.

Το να παρακολουθήσουν ζωντανά έναν αγώνα σημαίνει πως πρέπει να αφιερώσουν αρκετό από το χρόνο τους και αυτό είναι κάτι που δεν τους αρέσει να κάνουν καθόλου. Προτιμούν λοιπόν να βλέπουν στιγμιότυπα, φάσεις, επαναλήψεις ή και μικρά αποσπάσματα στα social media. Και αυτό αποτελεί τον βασικό τρόπο με τον οποίο καταναλώνουν αθλητικό περιεχόμενο.

 

Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το τι έχουν να πουν οι ίδιοι οι αθλητές ή και οι προπονητές και όχι οι αθλητικοί αναλυτές ή οι ειδικοί

Η νέα γενιά των παικτών δυσκολεύεται να παρακολουθήσει μια ανάλυση αγώνα που γίνεται από ειδικούς. Προτιμούν να παρακολουθούν συνεντεύξεις, κριτικές και αξιολογήσεις οποιουδήποτε αγώνα από τους ίδιους τους παίκτες και γενικά αφιερώνουν περισσότερο χρόνο διαβάζοντας ή παρακολουθώντας τι έχουν να πουν οι αθλητές, παρά τι έχουν να πουν οι ‘γκουρού’ των αθλητικών αναλύσεων ή οι ειδικοί στο στοίχημα. Ακολουθούν αθλητές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έτσι προτιμούν να διαβάζουν οποιεσδήποτε αναρτήσεις γίνονται από αυτούς που έχουν εμπειρία από πρώτο χέρι πάνω σε έναν αγώνα.

 

Το στοίχημα γίνεται μέσο συμμετοχής 

Ενώ το αθλητικό στοίχημα ήταν πάντα ένας τρόπος για τους οπαδούς να υποστηρίξουν την αγαπημένη τους ομάδα, οι πιο περιστασιακοί παίκτες το χρησιμοποιούν επίσης ως μέσο για να βγάλουν χρήματα. Αλλά για τη νέα γενιά των παικτών στοιχήματος, το στοίχημα είναι καθαρά μια μορφή συμμετοχής.

Στη νέα γενιά δεν αρέσει απλώς να κάθεται και να παρακολουθεί έναν αγώνα. Οι οπαδοί επιδιώκουν τη συμμετοχή με κάποιο τρόπο, η οποία φέρνει πιο ουσιαστική εμπειρία. Η απλή παρακολούθηση ενός αγώνα αντικαθίσταται πλέον από το ενδιαφέρον για το πώς εξελίσσεται το γεγονός και πώς εξελίσσεται και το στοίχημα!

 

Ολοένα και μεγαλύτερη στροφή στα eSports 

Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τη δυναμική που συνοδεύει τα eSports και την αυξανόμενη δημοτικότητά τους σε όλο τον κόσμο. Και αυτή η δημοτικότητα, που αυξάνεται συνεχώς, οφείλεται κατά κύριο λόγο στη νέα γενιά των φιλάθλων, των “καταναλωτών αθλητικού περιεχομένου” και των παικτών αθλητικού στοιχήματος.

Η νέα γενιά δεν ενδιαφέρεται μόνο για τα παραδοσιακά αθλήματα. Δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα βιντεοπαιχνίδια, παρακολουθεί στενά τα τουρνουά, τους διαγωνισμούς και τα πρωταθλήματα που εντάσσονται στα όρια των eSports και είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθεί για να στοιχηματίσει σε ένα eSport πρωτάθλημα παρά σε ένα παραδοσιακό αθλητικό γεγονός. Το League of Legends, το Call of Duty, το CS:GO, το DOTA 2, και το Fortnite είναι μεταξύ των πιο δημοφιλή και αγαπημένων eSports των νεότερων οπαδών και η αλήθεια είναι πως κάνουν θραύση στις στοιχηματικές εταιρείες.

Αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν τη νέα γενιά αθλητικών στοιχηματιστών – τους παίκτες του αύριο. Οι στοιχηματικές εταιρίες και τα στοιχηματικά site  θα πρέπει να τα λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους, αν θέλουν να είναι σε θέση να διατηρήσουν το ενδιαφέρον μιας δυναμικής και πολλά υποσχόμενης αγοράς-στόχου, όπως είναι η Gen Z.

 

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ