17.5 C
Trikala
Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024

Το 1ο Εσπερινό Γυμνάσιο Τρικάλων με λυκειακές τάξεις σε πρόγραμμα ERASMUS+

TO ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΣΤΟ Priego de Cordoba ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣERASMUS+ KA229 “LITERATURE AS A FRAMEWORK FOR SOCIAL AND EMOTIONAL  LEARNING” ΙΣΠΑΝΙΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2022 (7-12/2/22)Στα πλαίσια του Ευρωπαικού προγράμματος LITERATURE a framework for  social and emotional learning συμμετείχε αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών  και μαθητών από το ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Λ.Τ ΤΡΙΚΑΛΩΝ στην 3η διακρατική  συνάντηση του προγράμματος στο Πριέγο της Κόρδοβα, στην Ισπανία. Το  ευρωπαικό πρόγραμμα υλοποιείται κατά την τριετία 2019-2022 με  συντονιστικό σχολείο από Ρουμανία και εταίρους από Ιταλία, Πορτογαλία,  Ισπανία και Ελλάδα. Το σχολείο υποδοχής η΄ταν το Ι.Ε.S. Fernando III  EL Santo, Priego de Cordoba, Spain. Κύριος στόχος του προγράμματος  είναι η αξιοποίηση της Λογοτεχνίας στην παιδαγωγική διαδικασία με  σκοπό την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, τη  μείωση της σχολικής διαρροής, την ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας, κλπ.Την πρώτη μέρα της επίσκεψης μας έγινε το καλωσόρισμα στο σχολείο  υποδοχής στην πόλη Priego de Cordoba. Υποδοχή από τον διευθυντή του  σχολείου και την δήμαρχο της πόλης. Έγιναν παρουσιάσεις εργασιών των  μαθητών, παρουσίαση παραδοσιακών ισπανικών χορών και γευσιγνωσία  λαδιού στον οργανισμό ΠΟΠ του δήμου. Πραγματοποιήθηκε ξενάγηση στην  πόλη και το απόγευμα συμμετοχή των μαθητών στο εκπαιδευτικό –  βιωματικό παιχνίδι «κυνήγι του θησαυρού» με θέμα τη λογοτεχνία και την  πολιτιστική κληρονομιά.Την δεύτερη μέρα πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό ταξίδι στη Γρανάδα.  Επισκευτήκαμε  ττα ανάκτορα της Αλάμπρα και στη συνέχεια ξεναγεθήκαμε  στο λόφο του Αγίου Νικολάου με παράλληλη παρακολούθηση street theater.Την Τρίτη ημέρα υλοποιήθηκαν εργασίες στο σχολείο υποδοχής Fernando  III El Santo: Θέμα: Η Λογοτεχνία ως πλαίσιο ανάπτυξης της κοινωνικής  και συναισθηματικής μάθησης.Μαθητές και εκπαιδευτικοί πήραν μέρος στο  εργαστήριο¨: «Στρατηγικές για την καλλιέργεια μιας νοοτροπίας  ανάπτυξης στη μάθηση μέσω της νευροεκπαίδευσης». Εισηγήτρια: Μ.  Caballero.Ακολούθησε διάλεξη για καθηγητές και μαθητές από τον ακαδημαικό P.  Sach με θέμα: Λογοτεχνία και ζωή: διάκριση ανάμεσα στο γεγονός και τη  μυθοπλασία.Οι μαθητές πήραν μέρος στο εργαστήριο Δημιουργικής Γραφής για Μαθητές,  με τον Ισπανό συγραφέα David Ruz  Velasco, στη συνέχεια  οι Ισπανοί  μαθητές μας παρουσίασαν το θεατρικό έργο  «La Celestina»Την τέταρτη μέρα πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή στην Κόρδοβα,  και την Πέμπτη μέρα έγινε επίσκεψη και ξενάγηση στο επιβλητικό τζαμι  και καθεδρικό ναό παράλληλα «Μεθκίτα της Κόρδοβα».Την τελευταία μέρα της συνάντησης έγινε η αποτίμηση των δραστηριοτήτων  της εβδομάδας, η απονομή των πιστοποιητικών παρακολούθησης, ενώ  ακολούθησε  και το αποχαιρετιστήριο δείπνο.Για εμάς τους καθηγητές και τους μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου- Λ.Τ.  Τρικάλων ήταν μια πολύ εποικοδομητική εβδομάδα, καθώς όχι μόνο  ανταλλάξαμε καλές πρακτικές μάθησης και διδασκαλίας με τους εταίρους  μας, αλλά επιστρέψαμε πλουσιότεροι σε νέες εμπειρίες, όμορφες εικόνες,  και νέες φιλίες.

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ