14 C
Trikala
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

O ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΑΡΤΑΣ κόσκινο σε όλο του το μήκος… (φωτό)

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΑΡΤΑΣ ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ-ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ…..
8ΧΤΑΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ – ΣΑΝ ΒΑΡΚΕΣ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΡΓΙΘΕΑ & ΣΤΑ ΡΑΔΟΒΙΖΙΑ ΑΡΤΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΝΟΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΣ….
ΔΙΑΡΚΕΣ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΔΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΣ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ…..

- Advertisement -

O ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ – ΑΡΤΑΣ κόσκινο σε όλο του το μήκος….

Από τα 5 Φ Οξυάς ως τη Γέφυρα Αγορασιάς Ανθηρού 136 γούρνες και σε αρκετά σημεία με καθιζήσεις….

Ανεβαίνοντας στις 9.6.2020 από το Μουζάκι για το Χωριό μου, το Ανθηρό, με το όχημά μου μούρθε στα 5 Φ Οξυάς η ιδέα να φωτογραφίσω και να μετρήσω τις τρύπες – γούρνες του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας και τις καθιζήσεις του για να καταδείξω πως είναι δρόμος εγκαταλειμμένος και επικίνδυνος για τους οδηγούς και επιβάτες κάθε κινούμενου τροχοφόρου(φορτηγών, ημιφορτηγών, ΙΧ και ιδίως μοτοσυκλετών).

…..Μία διαδρομή 40 λεπτών την έκανα 1 ώρα και 30΄ με το σταμάτα – ξεκίνα, φωτογραφίζοντας αυτές και κρατώντας τον αριθμό τους.

Φτάνοντας στη Γέφυρα Αγορασιάς Ανθηρού πρόσθεσα τον αριθμό τους και τις βρήκα περίπου 150 μαζί με τις παρατεταμένες καθιζήσεις (η πλέον επικίνδυνη και άνευ σημάνσεώς της αυτή στην Ογκλάβια Οξυάς που στην κάθοδό της από Αργιθέα προς Μουζάκι το κινούμενο όχημα κυριολεκτικά απογειώνεται με άμεσο κίνδυνο για όσους οδηγούς δεν γνωρίζουν το σημείο να εκτραπούν).

Βομβαρδισμένο τοπίο….. άκρως επικίνδυνης βατότητας – έγραψε σε άρθρο του πρόσφατα ο συμπατριώτης Δημήτρης Παπακώστας που με κάλυψε με τις λεπτομερείς επισημάνσεις του.
<<Δρόμος κόσκινο>> γράφω εγώ και έχω απορία δικαιολογημένη για τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Αντιπεριφέρειας Καρδίτσας και βέβαια για τους αιρετούς πολιτικούς προϊσταμένους τους – Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας και Περιφερειάρχη Θεσσαλίας:

Όταν ανεβαίνουν στην Αργιθέα…όταν…., υποτίθεται ανεβαίνουν για προβλήματα του Τόπου μας…. Κλειστά τάχουν τα μάτια;

Οι ίδιοι ή οι οδηγοί τους δεν νιώθουν τον κίνδυνο οδηγώντας σε αυτόν τον απαράδεκτο και άθλιο δρόμο; Τα οχήματά τους δεν τα υπολογίζουν ή μήπως επειδή είναι υπηρεσιακά δεν τους νοιάζει;

Λόγω και του γεωφυσικού ανάγλυφου λόγω των βουνών μας και των πρανών τους από πού να φυλαχθεί ο οδηγός;

Από τις γούρνες – που αν είναι και μετά από βροχή δεν διακρίνονται – από τις πέτρες που πέφτουν συχνά πυκνά στο οδόστρωμα, από τους επικίνδυνους ελιγμούς για την αποφυγή τους με κίνδυνο να εκτραπούν και να βρεθούν στο γκρεμό; Η ίδια κατάσταση και χειρότερη στο διάστημα μεταξύ 14 και 22.8.2020 που ανέβηκα εκ νέου στο Χωριό μου.

…..Αναγκάζομαι με τη σειρά μου να δημοσιοποιήσω την απαράδεκτη κατάσταση του δρόμου αυτού μήπως και συγκινηθούν οι υπεύθυνοι της συντήρησής του και πέραν τούτων για να τους θέσω προ των ευθυνών τους. Για το πόσες αριθμούνται οι γούρνες στον πριν τα 5Φ αλλά και στον μετά την Αγορασιά δρόμο μέχρι τη Γέφυρα Κοράκου και μέχρι Καταφύλλι-Αργύρι το αφήνω στους ίδιους να τις μετρήσουν…για να βοηθηθούν στον υπολογισμό των απαιτουμένων υλικών για την αποκατάσταση του οδοστρώματος.

Μη μας απαντήσουν για κομμένα κονδύλια – πιστώσεις στο Τεχνικό τους Πρόγραμμα. Αυτά ΑΝΑΚΥΚΛΏΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ, πάνε και έρχονται στα χαρτιά και στους κωδικούς, δημοσιεύονται στον Τύπο (ηλεκτρονικό και γραπτό) για εντυπώσεις και καθησυχασμό…. και για πολιτική σπέκουλα στους κατοίκους της Αργιθέας που δεν γνωρίζουν από διαδικασίες…… και που τελικά είναι περγέλια…..ΑΦΟΥ ΕΡΓΟ ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΜΕ – εκτός και το φκιάσουν παραπέρα το Χινόπωρο ή μάλλον το Χειμώνα που προσφέρεται καλύτερα ο καιρός και οι επισκέπτες – χρήστες περνούν κατά εκατοντάδες για να πάνε στα Χωριά τους….Μπορεί και έτσι να συμβεί, άλλωστε το Καλοκαίρι πέρασε ανώδυνα κατά τους αρμοδίους…..

Και καλά, έργο δε βλέπουμε που δε βλέπουμε, τη ΣΗΡΑΓΓΑ ΤΥΜΠΑΝΟΥ την εξαποστείλατε το 2012 στο Υ.Δ.Ε με το πέρας της μελέτης κατασκευής μετά από 8 χρόνια (άρχισε το 2004 και τελείωσε το 2012 με κόστος μελέτης 450.000.000 δραχμές συν 680.000 ευρώ) που είναι όμως οι κατά το άρθρο 4 του ΚΟΚ προβλεπόμενες πινακίδες αναγγελίας κινδύνου (Κ-1 μέχρι Κ-40) (π.χ. η Κ-9 Επικίνδυνο ανώμαλο οδόστρωμα, σε κακή κατάσταση, με λάκκους κ.λπ. και η Κ-10 Επικίνδυνο υπερυψωμένο οδόστρωμα ή απότομη κυρτή αλλαγή της κατά μήκος κλίσης της οδού) που τοποθετούνται για να εφιστούν την προσοχή αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς για τους κινδύνους που υπάρχουν στην οδό προς την κατεύθυνση της κίνησής τους, ώστε να λαμβάνουν έγκαιρα τα κατάλληλα μέτρα και, σε περίπτωση ανάγκης, να μειώνουν την ταχύτητα πορείας τους για να τους αποφεύγουν;

Οι Αρμόδιες Αρχές του Νομού Καρδίτσας (Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών -Δ/νση Τροχαίας – εισέτι και η Εισαγγελία Καρδίτσας) και της Περιφέρειας μήπως πρέπει να επιθεωρήσουν το δρόμο Καρδίτσας-Αρτας για την πιστοποίηση της πραγματικά επικίνδυνης κατάστασης του οδοστρώματος διαβιβάζοντας τις σχετικές εκθέσεις τους αρμοδίως για την υποχρέωσή τους να προβούν στις περαιτέρω επιβαλλόμενες ενέργειες άμεσα οι υπεύθυνοι;

Το ποιά κατάσταση επικρατεί στον κεντρικό δρόμο Ανατολικής Αργιθέας δεν έχω άποψη αφού δεν πέρασα πρόσφατα. Αυτή τη γνωρίζουν οι συμπατριώτες μου.

Κύριε Περιφερειάρχη που είναι οι θεμελιώδεις αρχές της χρηστής δημόσιας διοίκησης στην άσκηση των καθηκόντων σας για την δικαιολογημένη εμπιστοσύνη των διοικουμένων και μεταξύ αυτών η αφοσίωση και ο σεβασμός στην Αργιθέα και τους πολίτες της;

Που είναι η συνείδηση του ρόλου σας ως αιρετού και ως θεματοφύλακα του δημόσιου συμφέροντος και να δράττε, ως υποχρεούσθε και εκ του καθήκοντος και εκ του νόμου με τον κατάλληλο τρόπο σε συγκεκριμένες καταστάσεις, όπως εδώ στον άθλιο και άκρως επικίνδυνο δρόμο Καρδίτσας-Άρτας;
Μήπως πρέπει να κάνετε ένα ταξίδι στο δρόμο Γέφυρας Κοράκου – Άρτας (σε συνέχεια του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας) για να διαπιστώσετε τη διαφορά και πως ο Περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης μεριμνά προσέχοντάς τους; Όμως ο Αλέκος Καχριμάνης, το λέει και το επίθετό του, είναι καχριμάνης!!!

Κύριε Περιφερειάρχη ζητήσατε, αν ενθυμούμαι καλά, με δήλωσή σας το 2019 να αναλάβετε, ως Περιφέρεια Θεσσαλίας, την περαίωση έργων τινών του Φράγματος της Συκιάς στον Αχελώο και την Εκτροπή του για να ξεδιψάσει ο κάμπος της Θεσσαλίας (μάλλον της Λάρισας) – δεν γνωρίζετε όμως πως ο βασικός οδικός άξονας – δρόμος προσπέλασης στα έργα αυτά είναι ο Εθνικής σημασίας δρόμος Καρδίτσας – Άρτας;
Για τα έργα αυτά-μείζονος Εθνικής σημασίας – είσθε δυνατός, ενώ για τη Σήραγγα Τυμπάνου και εν πάση περιπτώσει για τη συντήρηση – βελτίωση του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας αδυνατείτε;

Πως γίνεται να στέκουν αυτά; Εσείς, μόνο εσείς γνωρίζετε. Εκτός και έχετε τραβήσει μονοκονδυλιά χιαστί στο χάρτη της Αργιθέας, οπότε πείτε το δημόσια και στους κατοίκους – δημότες της πονεμένης περιοχής μας.

Να εύχεσθε,– όπως ευχόμαστε όλοι οι χρήστες του δρόμου – να μην υπάρξει, ένεκα της απαράδεκτης κατάστασής του, ατύχημα γιατί τότε θα είναι αργά για όλους σας τους υπεύθυνους και βέβαια θα αντιμετωπίσετε τις νόμιμες συνέπειες.

Για τους συμπατριώτες – αναγνώστριες και αναγνώστες να υπενθυμίσω τις διαχρονικές αναφορές μου για το δρόμο Καρδίτσας – Άρτας και που μπορείτε να τις αναγνώσετε στα άρθρα μου πατώντας στα παρακάτω λίνκ:

1) https://www.katafylli.gr/…/arthr…/263-dromos-karditsas-artas
(Δημοσιεύθηκε : 06 Σεπτεμβρίου 2012
Δημιουργήθηκε : 06 Σεπτεμβρίου 2012
Τελευταία ενημέρωση : 17 Σεπτεμβρίου 2012
ΜΟΝΟ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΓΙΘΕΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ…..
ΠΑΡΑΦΥΛΑΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΓΚΛΑΒΙΑ ΟΞΥΑΣ ΩΣ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΙΑ ΚΙ ΩΣ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΚΟΡΑΚΟΥ… ΙΔΙΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΓΑΛΑΡΙΕΣ… ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΣΥΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΧΕΛΩΟΥ…).

2) https://aetostz.blogspot.com/2011/10/blog-post_4443.html

(Κραυγή αγωνίας για τον δρόμο Άρτας – Καρδίτσας
Οκτωβρίου 18, 2011)

3) https://www.karditsalive.net/…/11496-oi-galaries-sto-dromo-
(Οι γαλαρίες στο δρόμο Καρδίτσας – Άρτας καταρρέουν” άρθρο του Μενέλαου Παπαδημητρίου ΚΥΡΙΟ 6 Φεβρουαρίου 2012, 17:31).

Για το Δήμαρχο Αργιθέας, τους Δημοτικούς Συμβούλους & τους Συλλογικούς Φορείς:

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε Αργιθέας Ανδρέα Στεργίου και κ. κ. του Δημοτικού Συμβουλίου (Συμπολίτευσης και Αντιπολιτεύσεων), καθώς και εκπρόσωποι των Συλλογικών Φορέων της Αργιθέας, σε άρθρο μου στις 6.2.2012 που είχα αναφερθεί για τις γαλαρίες στο δρόμο Καρδίτσας – Άρτας είχα γράψει στον τότε Δήμαρχο Αργιθέας Χρήστο Καναβό << Και εσείς κ. Χρήστο Καναβέ-Δήμαρχε Αργιθέας, ας επισημάνετε μια φορά ακόμα τον κίνδυνο και ας γίνετε ενοχλητικός. Αυτό είναι το καθήκον σας>>.

Και σε εσάς με σεβασμό απευθυνόμενος, όντας βέβαιος ότι το πράξατε, σας καλώ να το πράξετε για ύστερη φορά και ας αναλάβουν η Περιφέρεια Θεσσαλίας με την Αντιπεριφέρεια Καρδίτσας τις ευθύνες τους.

Προς τους Πολιτικούς του Νομού μας ουδεμία παράκληση αφού καθήκον τους είναι πρώτων αυτών να παρεμβαίνουν, ακόμα και στα πλαίσια της ίσης – να μην πω της κατά προτεραιότητας λόγω ορεινού όγκου – αντιμετώπισης της οικτρής κατάστασης.

Αθήνα, 25.8.2020
Μενέλαος Νικ. Παπαδημητρίου
Δημότης Αργιθέας

Array

 

Δείτε όλα τα βίντεο στο WEBTV του trikalaola.grClick στην TV
Συγκεντρωμένα όλα ΕΔΩ